اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مقابله با سرقت تأسیسات برقی صورت گرفت

نشست شرکت توزیع نیروی برق و نیروی انتظامی قزوین

خبرگزاری فارس: در راستای مقابله با سرقت از شبکه و تأسیسات برق جلسه مشترک مسئولان نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد

نشست شرکت توزیع نیروی برق و نیروی انتظامی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در راستای مقابله با سرقت از شبکه و تأسیسات برق جلسه مشترک مسئولان نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

سیدیوسف جبارزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این نشست که با حضور سردار جعفری‌نسب فرمانده و معاونین نیروی انتظامی و مدیران و معاونین شرکت توزیع برق با هدف مقابله با سرقت از شبکه و تأسیسات برق برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: کارهای بزرگی در این شرکت انجام شده و افتخاراتی که تاکنون آفریده شده یا به وجود آمده حاصل برقراری امنیت است که توسط نیروی انتظامی انجام شده می‌شود.

وی در ادامه افزود اگر امنیت وجود نداشته باشد، سرقت از شبکه و تأسیسات موجب قطع برق و موجبات ضرر و زیان به اموال عمومی و نارضایتی مردم می‌شود.

جبارزاده ادامه داد: در شرایط فعلی جایگزین کردن لوازم سرقت شده هزینه‌های فوق‌العاده سنگینی را به دنبال دارد و علی‌رغم همه این موارد شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین 24 ساعت در تأمین برق مشترکان تلاش کرده و به صورت شبانه‌روزی برای جلب رضایت‌مندی آنان مشغول ارائه خدمات می‌باشد.

در ادامه سردار مسعود جعفری‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش امنیت در جامعه افزود: هرجا امنیت بیشتر باشد، موفقیت‌های بیشتری خواهد بود و امنیت یک تولید اجتماعی است که برای کاهش جرایم باید شاخصه‌های امنیت ارتقا داده شود.

در پایان پس از بررسی‌های لازم و ارائه نظرات کارشناسان مربوط  تصمیمات لازم در خصوص مقابله با سرقت از  شبکه و تأسیسات برق اتخاذ شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول