اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق منطقه‌ای خراسان:

برگزاری کنگره‌ برق ماحصل تحقیقات دانشجویان و اساتید دانشگاه است

خبرگزاری فارس: معاون شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: برگزاری کنگره‌ برق ماحصل تحقیقات دانشجویان و اساتید دانشگاه است.

برگزاری کنگره‌ برق ماحصل تحقیقات دانشجویان و اساتید دانشگاه است

مصطفی رجبی در آستانه برگزاری کنگره ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های ملی در کشور نظیر کنگره مهندسی برق ماحصل تحقیقات و پژوهش‌های گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در کشور است و با ارائه عصاره این تحقیقات گام بزرگی در راستای علم و صنعت در کشور برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعات ارائه شده در کنگره مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات جنبه اطلاع‌رسانی و آشنایی اساتید و پژوهشگران کشور را در این 3 حوزه دارد و می‌تواند در راستای ارتقای سطح دانش این افراد تاثیرگذاری مثبتی را در پی داشته باشد.

معاون شرکت برق منطقه‌ای خراسان با تاکید بر سطح علمی بسیار بالای مقالات علمی در کنگره مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات، بیان کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره مهندسی برق از جنبه کمی و کیفی از سطح مطلوبی برخوردار بوده و می‌تواند جایگاه علمی کشور را در رده‌بندی جهانی بالا ببرد.

رجبی با تاکید بر ادامه روند برگزاری کنگره‌های ملی در زمینه‌های علمی و صنعتی در کشور، عنوان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنگره مهندسی برق در بردارنده آخرین دستاورهای علمی در حوزه‌های برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور است می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی برای کشور موثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: کنگره ملی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌تواند نقش بسزایی برای حضور محققان و پژوهشگران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی داشته و آغازگر فعالیت نوینی در عرصه‌های علمی و صنعتی در کشور را رقم بزند.

معاون شرکت برق منطقه‌ای خراسان تصریح کرد: با ارائه آخرین دستاوردها در حوزه‌های برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌توان مطالب ارزشمندی را از این کنگره استخراج و سطح مطلوبی از آن را برای حضور در کنگره‌های بین‌المللی برداشت کرد.

رجبی با تاکید بر روند ارتباط صنعت و دانشگاه افزود: حلقه گمشده صنعت و دانشگاه زیرساخت‌های مهمی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها در کنگره مهندسی برق تحقق می‌یابد و امیدواریم شاهد ارتباط هرچه گسترده‌تر صنعت با دانشگاه‌ها در سراسر کشور باشیم.

وی با تاکید بر اثرگذاری مطلوب این کنگره بر روی اساتید و دانشجویان در کشور، اظهار کرد: دانشجویان و اساتید می‌توانند با حضور در کنگره‌هایی نظیر کنگره برق و کامپیوتر سطح علمی و پژوهشی خود را افزایش دهند و با تلاش افزون‌تر در راستای ارسال مقالات به کنگره‌های بین‌المللی گامی‌ موثر در راستای حضور کشور در عرصه‌های بین‌المللی بردارند.

معاون شرکت برق منطقه‌ای خراسان در خاتمه عنوان کرد: باید سطح علمی مقالات را به سمت و سوی مقالات صنعتی و ارائه کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز محققان و پژوهشگران کشور پیش ببریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول