اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر:

قائمشهر نیازمند استادیوم ورزشی مدرن است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال قائمشهر گفت: شهرستان قائمشهر با وجود 8 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری نیازمند به یک استادیوم ورزشی مدرن است.

قائمشهر نیازمند استادیوم ورزشی مدرن است

حامد ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: شهرستان قائمشهر از معدود شهرستان‌هایی است که پتانسیل بالایی در ورزش فوتبال دارد.

وی افزود: تیم‌هایی همچون نساجی و سایپا شمال از جمله تیم‌هایی هستند که به علت تعمیرات استادیوم شهید وطنی در حال حاضر تا آماده شدن این استادیوم باید در ساری بازی‌های خود را برگزار کنند که این برای همه یک معضل شده است.

ابراهیمی بیان داشت: این شهرستان سرمایه‌های بسیار خوبی در ورزش داشته چرا که پهلوانان و نام‌آورانی را توانسته با بضاعت کم به جهان و جهانیان معرفی کند.

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر گفت: این شهرستان با وجود داشتن 8 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری آن هم با یک استادیوم که در بعضی از مواقع بلااستفاده به علت‌های مختلف است و قائمشهر نیازمند به یک استادیوم ورزشی مدرن است.

این مسئول ادامه داد: شرایط استعدادیابی در قائمشهر بسیار خوب و مفید بوده چرا که تیم‌هایی همچون نساجی، سایپا و پرسپولیس برای آماده‌سازی بازیکنان در رده‌های پایه و آماده کردن این بازیکنان برای رده‌های بزرگسال تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی اذاعان داشت: زمین استادیوم وطنی در حال تعمیر بوده و مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار اولیه بابت زمین دریافت شده و با کمک فرماندار شهرستان قائمشهر 100 میلیون دیگر اعتبار را در دستور کار قرار داده‌ایم که هرچه سریع‌تر بتوانیم این استادیوم را برای شرایط میزبانی تیم‌ها مهیا کنیم.

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر در پایان یادآور شد: تهیه یک زمین مناسب برای احداث استادیوم فوتبال در قائمشهر نیازمند مساعدت و تلاش مسئولان استان و شهرستان است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول