اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه الوند:

ادبیات فعلی فوتبال را نمی‌پسندم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه دسته اولی الوند همدان با توجه به حاشیه‌های امروز فوتبال گفت: ادبیات فعلی فوتبال را نمی‌پسندم.

ادبیات فعلی فوتبال را نمی‌پسندم

ابراهیم محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با مطلوب خواندن شرایط تیم الوند اظهار داشت: این هفته نه مصدوم داریم و نه محروم، شرایط تیم خیلی عالی است امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین بازی خارج شویم و از خجالت هواداران همدانی درآییم.

وی با بیان اینکه امسال داوری‌ها در لیگ یک مناسب نیست، تأکید کرد: باید گفت که نظارت‌ها نیز بسیار ضعیف است.

سرپرست باشگاه الوند همدان در ادامه با بیان اینکه برخی از پنالتی‌هایی که داوری‌ها می‌گیرند واقعاً پنالتی نیست، ابراز امیدواری کرد چون در هفته‌های آتی، هر بازی حکم یک فینال را دارد داوری‌ها خیلی بهتر شود.

وی درباره اینکه الوند تا به اینجای کار شکست‌ناپذیر بوده است، بیان کرد: خدا را شکر هم کادر فنی و هم بازیکنان شرایطی را فراهم کردند که تا به حال شکستی نداشته باشیم.

محمودی درباره بازی هفته گذشته الوند گفت: هفته قبل تیم اتکا در زمین خود بازی خوبی را انجام داد و ما هم پنج یا شش موقعیت داشتیم که مهاجمان ما به خاطر بی‌دقتی، موقعیت گل‌‌زنی را از دست دادند.

وی تأکید کرد: حتی تیم الوند در این بازی دو یا سه تک به تک را نیز از دست داد که باید نسبت به عدم تکرار اینگونه موارد هوشیار باشد.

سرپرست باشگاه الوند همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه فردا بازی بسیار سختی را با شاهین بوشهر پیش رو داریم، تأکید کرد: چون شش تیم بالای جدول با هم بازی دارند، این هفته همه بازی‌ها حکم فینال را دارد، حتی می‌‌توانم بگویم بازی‌ها 9 امتیازی است.

وی با تقدیر از مردم فوتبال‌دوست همدان تأکید کرد: از آن جا که بازی فردا در برابر شاهین بوشهر، بازی بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است، خواهان حمایت مردم و حضور آنها در ورزشگاه هستیم.

محمودی درباره مشکل گل‌زنی الوند بیان کرد: از آن جا که تیم ما تیم جوان و کم‌تجربه‌ای است، هنوز آشنایی کامل به بازی در لیگ دسته یک را ندارند.

وی تأکید کرد: امیدوارم آقای حمید گلزاری‌امجد و علی‌اصغر عاشوری این هفته با یک گل راه بیافتند و اگر یک گل بزنند قطعاً پای آنها به گل باز می‌شود و در هفته‌های آتی امیدوارم گل‌های بیشتری را بزنند.

سرپرست باشگاه الوند همدان درباره ناهماهنگی‌های به وجود آمده برای زمین تمرین گفت: فقط کمی از این ناهماهنگی‌ها به خاطر بارندگی‌ها به وجود آمده بود که مجبور شدیم تمرینات خود را کمی نامنظم انجام دهیم.

وی افزود: از آنجا که الوند و پاس این فصل شرایط خاصی را دارند، امیدوار هستم هیئت فوتبال تدابیری را در نظر گیرد و تمرینات را طوری برنامه‌ریزی کند که برای این دو تیم اولویت قائل شوند تا به مشکل نخوریم.

محمودی اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوای همدان، بارندگی‌های زیادی را پیش رو خواهیم داشت بنابراین هیئت فوتبال باید زمین چمن مصنوعی ملت در سعیدیه را در اختیار این دو باشگاه قرار دهد تا مشکلات از این بابت برطرف شود.

وی درباره پاداش‌ها نیز گفت: پرداخت پاداش‌ها به موقع بوده و مشکلی از این بابت نداشته‌ایم و آقای یدی و آقای سیفی نیز در تلاش هستند تا مشکلاتی به وجود نیاید.

سرپرست باشگاه الوند تأکید کرد: از آنجا که الوند متعلق به بخش خصوصی است باید حمایت بیشتری از سوی مسئولان استان صورت پذیرد تا بازیکنان از فوتبال دلسرد نشوند و بخش‌های خصوصی دیگر نیز برای سرمایه‌گذاری در فوتبال ترغیب شوند.

وی در پاسخ به حاشیه‌های امروز فوتبال، ادبیات فعلی و درگیری لفظی رویانیان و علی دایی به خبرنگار فارس گفت: علی دایی اسطوره فوتبال ماست و ایران را به نام دایی می‌شناسند، بنده نسبت به دایی شناخت دارم،‌ او کسی نیست که مغرضانه علیه کسی عکس‌العمل نشان دهد.

محمودی در پایان سخنانش با بیان اینکه آقای رویانیان هم باید احترام را نگه دارند، گفت: ادبیات، ادبیات خوبی نیست، البته به دلیل افزایش حساسیت‌ها این روزها هیجانات فوتبال نیز زیاد شده، امیدوار هستم بزرگ‌ترهای فوتبال ورود کرده و حاشیه‌ها را جمع کنند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول