اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی الوند همدان:

فوتبال ما هنوز آماتور است/ فوتبال به صورت عملی حرفه‌ای شود

خبرگزاری فارس: سرمربی الوند همدان با بیان اینکه فوتبال ما هنوز آماتور است، گفت: ما فکر می‌کنیم که فوتبال‌مان حرفه‌ای شده است، در صورتی که باید به صورت عملی به سمت حرفه‌ای شدن پیش رفت.

فوتبال ما هنوز آماتور است/ فوتبال به صورت عملی حرفه‌ای شود

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان درباره شرایط تیم خود اظهار داشت: جایگاه ما در جدول نشان می‌دهد در شرایط خوبی قرار داریم، چون با وجودی که 80 درصد بازیکنان این تیم تجربه بازی در لیگ دسته یک را نداشتند، از لیگ دو به لیگ یک آمده است.

وی گفت: بعضی تصور می‌کردند تیم الوند، همه بازی‌هایش را می‌بازد و به لیگ دسته دو سقوط می‌کند ولی نشان داد که شایستگی دارد و بازی‌هایش را خوب انجام داده است.

سرمربی تیم الوند درباره سطح لیگ دسته اول گفت: امسال سطح بازی‌ها خیلی بالا است، تیم‌ها مخصوصاً در خط دفاع و دروازه بازیکنان بسیار خوبی دارند.

وی در مورد داوری نیز اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم داوری که بازی‌های ما را قضاوت می‌کند عدالت را برقرار کند چون همه تیم‌ها تلاش خود را کرده‌اند و باید واقعاً تیمی که مستحق است به حقش برسد.

طلایی‌منش درباره بازی هفته گذشته الوند، با بیان اینکه بازی تیمش با اتکا بازی بسیار خوبی بوده، ادامه داد: اگر روی کاغذ بخواهیم حساب کنیم بازی بیرون از خانه کمتر از برد نیست اما ما در این بازی سه تا چهار تک به تک خیلی خوب را از دست دادیم.

وی اظهار داشت: البته این موضوع هم به خاطر همان بی‌تجربگی است که بازیکنان هنوز تجربه بازی در لیگ یک را ندارند، البته بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای هستند و این‌ها باید رفته رفته در بازی‌ها تجربه بیشتری را کسب کنند.

سرمربی تیم الوند همدان افزود: ما باید به جایی برسیم که موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم چون واقعاً تیم ما شایسته بازی می‌کند حتی مربی‌های تیم‌ها بعد از هر بازی اذعان دارند تیم الوند واقعاً بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد.

وی در ادامه سخنانش درباره بازی این هفته و آنالیز وضعیت تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: شاهین تیم باکیفیت و با تجربه‌ای است.

طلایی‌منش با بیان اینکه برای بازی با تیم شاهین مصدومی نداریم، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم واقعاً در کورس جزو سه تیم اول باشیم باید به هیچ تیمی در همدان باج ندهیم ما باید صد درصد بازی‌های درون خانه را ببریم.

وی مشکل اصلی تیم را کم‌تجربگی و کم‌ گلزنی دانست و اظهار داشت: برای رفع مشکل گل زدن، تمرینات تخصصی گذاشتیم اما باید توجه داشت که باید در طول زمان زمینه کسب تجربه برای این تیم جوان مهیا شود.

سرمربی تیم الوند همدان در ادامه سخنانش افزود: به دنبال این هستیم که یک مهاجم شش دانگ بگیریم.

وی درباره حاشیه‌های امروز فوتبال کشورمان به خبرنگار فارس گفت: فوتبال بدون حاشیه نمی‌شود اما من فکر می‌کنم هم علی دایی شخصیت بزرگی است و هم رویانیان، اما باید فکر و تمرکز خود را روی زمین بازی بگذارند و از حاشیه‌ها دور باشند.

سرمربی تیم الوند همدان همچنین درباره حرکت‌هایی که بازیکنان ما بعد از تعویض خود انجام می‌دهند، گفت: ما هنوز فوتبال آماتور داریم، فکر می‌کنیم که حرفه‌ای بازی می‌کنیم.

طلایی‌منش اظهار داشت: من فکر می‌کنم باید جو فوتبال کشور به صورت عملی به سمت حرفه‌ای شدن برود.

وی در پایان سخنانش گفت: در بهترین باشگاه‌های دنیا در کشورهای اروپایی بهترین بازیکن چند دقیقه در زمین بازی می‌کند مهم این است که در آن دقایق هم مفید باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول