اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان تهران خواستار شد

شناسایی و برخورد قانونی با دلالان فوتبال در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان تهران، شناسایی ایجنت‏های فوتبال و برخورد قانونی با دلال‏های متخلف از طریق مراجع ذی‏ربط را در این استان خواستار شد.

شناسایی و برخورد قانونی با دلالان فوتبال در تهران

حبیب‌‏الله ابوالحسن‏‌شیرازی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دلال‏ها به فوتبال ما لطمه می‏زنند و باید جلوی آنها گرفته شود و مسئولیت این کار با مراجع ذی‏ربط است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست، باید از طریق فدراسیون فوتبال قواعد و قوانینی به وجود آید که اولاً «ایجنت» تعریفش از نظر چارت سازمانی چیست و آیا جایگاهی در فوتبال دارند یا خیر؟

ابوالحسن‏‌شیرازی اضافه کرد: در حال حاضر، شاهد آن هستیم که برخی از ایجنت‏ها در فوتبال کشورمان قانونی و برخی هم غیرقانونی فعالیت می‏کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: باید در وهله نخست، اصول کلی را در این خصوص در نظر گرفت و بعد لیست ایجنت‏های قانونی را به 32 هیئت فوتبال در سطح کشور ابلاغ کرد.

لزوم شفاف‏‌سازی فعالیت ایجنت‏ها

رئیس هیئت فوتبال استان تهران بر لزوم شفاف‏‌سازی فعالیت ایجنت‏ها و برخورد قانونی با دلال‏های سودجو در این رشته ورزشی پرطرفدار تأکید کرد.

ابوالحسن‌‏شیرازی تصریح کرد: قطعاً دلال‏هایی که در فعالیت‏های غیرقانونی شناسایی شدند، باید نوع فعالیت خود را برای مردم و مسئولان شفاف کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد: اگر فعالیت ‏این افراد غیرقانونی باشد، باید پاسخگوی اعمال خود باشند و از فعالیت حوزه کاریشان محروم شوند و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: هیئت فوتبال استان تهران همواره برای مقابله با این نوع افراد سودجو تلاش می‏کند و اجازه فعالیت به آنها نمی‏دهد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول