اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک کرمانی تیم فوتبال اتکا:

وضعیت داوری‌های فوتبال مساعد نیست

خبرگزاری فارس: هافبک کرمانی تیم فوتبال اتکا گلستان گفت: امیدوارم روزی برسد که وضعیت داوری‌ها بهتر از شرایط فعلی شده و قضاوت داوران تاثیری در نتایج مسابقات نداشته باشد.

وضعیت داوری‌های فوتبال مساعد نیست

فرشید باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: وضعیت اتکا آن چنان مناسب نیست، تیم در هفته‌های آغاز‌ لیگ با بدشانسی نتایج خوبی به دست نیاورد، اما در چند هفته گذشته تیم ما بازی‌های خوبی از خود به نمایش نمی‌گذارد و قطعا پیامد بازی‌های ‌ضعیف نتایج بد است.

وی افزود: باید در دیدار امروز مقابل ماشین‌سازی با کسب یک نتیجه رضایت‌بخش شرایط را تغییر دهیم، امیدوارم نتیجه این دیدار پایانی بر روند نتایج ضعیف اتکا باشد.

باقری در مورد وضعیت مسابقات طی هفت هفته گذشته‌ گفت: همه تیم‌ها از همین آغاز فصل به گل نخوردن و نباختن فکر می‌کنند، البته در لیگ یک ارائه بازی‌های زیبا در اولویت نیست، همه بازیکنان با دوندگی ‌و جنگندگی در میدان مسابقه به فکر تثبیت شرایط خود و تیم خود هستند.

وی‌ بازی در لیگ یک را تجربه گرانب‌هایی دانست و اذعان داشت: قطعا تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با ارائه بازی‌های خوب و فنی شرایط خودم را برای ادامه فوتبالم بهتر کنم، البته یکی از موارد قابل توجه بازی در لیگ یک ایجاد حس اعتماد به نفس است به نوعی می‌توان گفت ترس بازیکن با بازی در این لیگ تمام شده و با اعتماد به نفس بیشتر و بهتری به ‌بازی کردن فکر می‌کنید.

باقری با انتقاد از داوری مسابقات گفت: داوری‌ها تا این مقطع از فصل به ضرر ما بوده است، داوران طی هفته‌های گذشته با اخراج بازیکنان ما و گرفتن چند خطای پنالتی در شیراز تیم ما را به هم ریختند، امیدوارم روزی برسد که وضعیت داوری‌ها بهتر از شرایط فعلی شده و قضاوت داوران تاثیری در نتایج مسابقات نداشته باشد.

به گزارش فارس، اتکای گلستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور پنج امتیازی است و این تیم در هفته هشتم مسابقات به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول