اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال جویبار مازندران لیگ برتری شد

خبرگزاری فارس: قهرمانی مقاومت جویبار در لیگ دسته یک فوتبال مازندران و صعود این تیم به لیگ برتر از جمله رویدادهای ورزشی شهرهای مرکزی مازندران بود.

فوتبال جویبار مازندران لیگ برتری شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته بیست و دوم پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران فردا پنجشنبه یازدهم آبان با انجام شش بازی همزمان از ساعت 14 انجام می‌شود که یک هفته مانده تا پایان این مسابقات قهرمانی تیم مقاومت جویبار مسجل شد و سه تیم بسیج لمراسک گلوگاه، شهدای شورکا جویبار و طبرستان ساری به عنوان دومین تیم صعودکننده شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان برای فصل آینده دارند.

در هفته پایانی و بیست و دوم این رقابت‌ها فردا دو دیدار حساس و حیاتی در دو شهر جویبار و ساری برگزار می‌شود که حکم مرگ و زندگی را برای سه تیم دارد.

تیم مقاومت جویبار که با 42 امتیاز قهرمانی‌اش در این مسابقات مسجل شد، فردا در جویبار میزبان تیم مدعی و رده دومی بسیج لمراسک گلوگاه است که هم‌اکنون با 38 امتیاز در رده دوم جای دارد و به عنوان تیم دوم شانس زیادی در لیگ برتر فوتبال استان دارد.

یک بازی حساس دیگر فردا در ساری بین دو تیم رده سومی و چهارمی لیگ برگزار می‌شود که تیم طبرستان ساری میزبان شهدای شوکای جویبار است که هر دو تیم بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران دارند.

در حال حاضر شهدای شوکای جویبار با 38 و طبرستان ساری با 36 امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهارم جای دارند.

همچنین در دیگر بازی‌های فردا تیم نکا سفال میزبان پدیده شمال ساری است و دو تیم دنیای کمپرس مازندران و اورمان حسین آباد در قائمشهر به میدان می‌روند.

تیم شهدای ا‌لله‌مرز در بهشهر میزبان آزمایش قائمشهر است و استقلال طبقده نیز مهمان تیم شهرداری نوین بهشهر است.

تیم‌های اورمان حسین‌آباد، شهدای لله مرز و آزمایش قائمشهر اگر در این هفته به نتیجه مطلوبی نرسند به لیگ پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول