اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

تصمیمات فدراسیون به نفع فوتبال ایران نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر تعطیلات طولانی مدت و حذف جام حذفی در مجموع به نفع فوتبال ایران نیست.

تصمیمات فدراسیون به نفع فوتبال ایران نیست

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم درباره تعطیلات طولانی مدت لیگ برتز فوتبال گفت: طبیعی است که هرگز با این روند پیش روی لیگ موافق نیستم، زیرا تعطیلات به تیم‌ها ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: امسال به خاطر بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 بازی‌های تیم ملی با دیدارهای لیگ برتر فوتبال تداخل پیدا کرده و در واقع به دلیل این هم‌زمانی ناگهانی ما شرایط فعلی را تحمل می‌کنیم، ولی در مجموع وضعیت خوبی نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز داشت: اگر فدراسیون فوتبال به خاطر بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی تصمیم به کنار گذاشتن بازی‌های جام حذفی گرفته به نظر می‌رسد چنین تصمیمی اشتباه است.

فرکی اضافه کرد: وقفه‌هایی که در لیگ امسال به خاطر بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی وجود دارد در مقایسه با دوره‌های قبل بسیار متفاوت‌تر و البته طولانی‌تر است و در گذشته هرگز این چنین نبود.

وی به بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2006 اشاره کرد و بیان داشت: در آن زمان که در کنار برانکو ایوانکوویچ در مقدماتی جام جهانی قرار داشتیم با هماهنگی با فدراسیون فوتبال لیگ برتر چهار یا پنج روز تعطیل می‌شد نه اینکه تیم‌ها بعد از انجام دو بازی بلافاصله به تعطیلی 18 روزه یا بیشتر بروند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: در آن مقطع زمانی محمد دادکان در رأس کار حضور داشت و کمیته‌ها و بخش‌های مختلف فدراسیون همگی از عمق جان فوتبال را می‌فهمیدند و از جنس این رشته ورزشی بودند، به همین خاطر در تصمیماتی که در خصوص فوتبال گرفته می‌شد موقعیت باشگاه‌ها مدنظر قرار می‌گرفت.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: کره جنوبی در حال حاضر 11 بازیکن لژیونر دارد، در حالی که فوتبال ما نسبت به آن زمان که ما در تیم ملی بودیم به مراتب بازیکن کمتری در خارج از کشور دارد بنابراین چرا لیگ کشور کره جنوبی و سایر کشورهایی که الان در قاره آسیا درگیر مقدماتی جام جهانی هستند به راحتی تعطیل نمی‌شود.

وی در پایان به منفی بودن تصمیم فدراسیون برای برگزار نکردن بازی‌های جام حذفی اشاره کرد و اذعان داشت: این حق تمام باشگاه‌ها است که جام حذفی برگزار شود آنها شانس خود را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق جام حذفی امتحان کنند بنابراین نباید جام حذفی به راحتی و به سادگی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول