اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

زیرساخت حضور در لیگ برتر را نداریم/ جذب یک تیم فوتبال به نام اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ‌استان اردبیل برای حضور در لیگ برتر از زیرساخت‌های کافی و مناسب برخوردار نیست.

زیرساخت حضور در لیگ برتر را نداریم/ جذب یک تیم فوتبال به نام اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در دیدار جمعی از ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی و استاندار اردبیل اظهار داشت: ما در پارالمپیک با کسب دو مدال طلا بعد از استان‌های تهران، خوزستان و کرمان جایگاه چهارم را کسب کردیم اما براساس جمعیت اگر محاسبه کنیم اردبیل صاحب مقام اول است.

وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم با استان‌هایی همچون اصفهان، آذربایجان‌شرقی و گیلان که پول‌های هنگفتی را در ورزش صرف می‌کنند، رقابت کنیم اما در المپیک با جا گذاشتن آنها در بین چهار استان برتر کشور قرار گرفتیم.

خانه‌های تخصصی در اردبیل راه‌‌اندازی می‌شود

پازاج در ادامه سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط هیئت‌های ورزشی برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2014 کره اشاره کرد و افزود: نگاه بلندمدت ما به المپیک 2016 برزیل است و سعی می‌کنیم تعداد ورزشکاران و مدال‌های خودمان را افزایش دهیم.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در همین راستا هیئت‌های ورزشی برنامه‌های خود را با افق بلندمدت ارایه کردند و ما در توسعه و تقویت ورزش قهرمانی به راه‌اندازی خانه‌های تخصصی ورزش نیاز داریم.

وی اضافه کرد: در استان اردبیل تاکنون خانه تخصصی شمشیربازی و ووشو با توجه به استعداد و توانمندی‌های این رشته شکل گرفته ولی همچنان به توسعه خانه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به مشکلات و نارسایی‌ها در جذب اعتبارات ملی بیان کرد: ما در تأمین منابع و اعتبار با مشکل جدی مواجه هستیم که انتظار می‌رود با تدبیر استاندار و جذب اسپانسرهای بخش خصوصی و صاحبان صنایع بتوانیم موفق عمل کنیم.

پازاج در ادامه سخنان خود به برخی وعده و وعیدهای داده شده در جذب یک تیم فوتبال به نام اردبیل یادآور شد: ما هیچ زیرساخت مناسبی برای حضور تیم فوتبالی از اردبیل در لیگ برتر نداریم.

وی ادامه داد: ما با حمایت جدی از تیم شهرداری اردبیل می‌توانیم در لیگ دسته یک حضور پیدا کنیم که در این باب نیازمند حمایت همه‌جانبه بخش خصوصی هستیم.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر شرکت‌کنندگان از مشکلات و معضلات حوزه ورزش سخن به میان آوردند اما از حوزه جوانان حتی کلمه‌ای به زبان نیاوردند که نشان می‌دهد وزارت ورزش و جوانان تنها وزارت ورزش است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول