اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری دو تیم مدعی قهرمانی

چهره قهرمان لیگ فوتبال مازندران به هفته آخر کشیده شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: با برتری دو تیم مدعی قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران، چهره تیم قهرمان باز هم به هفته آخر کشیده شد.

چهره قهرمان لیگ فوتبال مازندران به هفته آخر کشیده شد

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران شامگاه جمعه 12 آبان شش بازی همزمان برگزار شد که در نهایت با پیروزی دو تیم مدعی جدول در برابر حریفان همراه بود و همچنان دو نماینده قائمشهر و ساری برای مقام قهرمانی جدال سخت و تنگاتنگی با هم دارند.

وی تصریح کرد: در شش بازی دیروز 21 بار توپ تور دروازه حریفان را لرزاند که پنج تیم در برابر پیروز و یک بازی نیز مساوی تمام شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تیم صدرنشین استقلال لموک قائمشهر موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر صفر مهمان خود بازرگان چالوس را شکست دهد و همچنان با 52 امتیاز به تنهایی در صدر جدول جای بگیرد.

خلردی گفت: در دیگر بازی تیم مدعی قهرمانی شهدای ساری که مهم‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین است دو بر یک مهمان خود دریای بابل را در ورزشگاه شهید متقی ساری شکست داد و با 50 امتیاز همچنان رقابت سختی با استقلال لموک قائمشهر برای قهرمانی این فصل دارد.

وی اضافه کرد: همچنین پیام شهدای سلمانشهر چهار بر دو مهمان خود سپاهان قائمشهر را برد و شهدای بابلسر نیز دو بر یک از میزبان خود شهدای لاویچ چمستان شکست خورد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در دیگر مسابقات نیز وحدت فریدونکنار دو بر یک طپش قائمشهر را شکست داد و تلاش دو تیم دریای زاغمرز و شهید کریمی جویبار در بهشهر به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تیم شهروند سورک با قرعه استراحت روبرو بود.

با توجه به اینکه تا پایان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران فقط دو هفته باقی است به نظر می‌رسد با توجه به اختلاف دو امتیازی دو نماینده فوتبال قائمشهر و ساری برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سخت و دشواری با هم داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول