اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

قهرمان لیگ فوتبال نونهالان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های استان قم با پایان رقابت تیم‌های مدعی امشب معرفی می‌شود.

قهرمان لیگ فوتبال نونهالان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات هفته پایانی از نخستین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های استان قم امروز در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و طی آن همه نگاه‌ها به جدال حساس و جذاب تیم‌های صبا با هنگ و آسیا با هلال مهر خواهد بود تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

نتیجه این دو بازی در شرایطی در هفته پایانی نخستین دوره مسابقات لیگ نونهالان فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم قهرمان را مشخص می‌کند که در حال حاضر سه تیم هنگ، آسیا و صبا از بین تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها مدعی قهرمانی هستند.

از بین این سه تیم هر کدام قهرمان مسابقات نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال باشگاه‌های استان قم بشود، باید سال آینده در رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور کشور به عنوان نماینده فوتبال استان قم به مصاف حریفان برود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم امروز طبق برنامه ابتدا تیم‌های صبا و هنگ در جدالی حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این دو تیم با امید کسب عنوان قهرمانی در حالی برابر یکدیگر به میدان می‌روند که انتظار می‌رود علاقمندان زیادی این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

دومین مسابقه حساس این هفته بعد از این بازی بین تیم‌های آسیا و هلال مهر در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

این نخستین دوره لیگ رده سنی نونهالان 13 سال استان قم است که با عنوان جام شهید حسین فهمیده به ایستگاه آخر رسید، در حالی که این مسابقات به همت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال برگزار شد.

امسال تیم‌های هنگ، آسیا، صبا، سینا، افشید، شهدای جنت آباد قم، پارسا و هلال مهر در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول