اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

بازیکنان ذوب‌آهن باید فعل خواستن را صرف کنند/ علی دایی بزرگ فوتبال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنانم باید فعل خواستن را صرف کنند تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم

بازیکنان ذوب‌آهن باید فعل خواستن را صرف کنند/ علی دایی بزرگ فوتبال ایران است

فرهاد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجودی که در بازی برابر راه‌آهن ضعف‌های تاکتیکی داشتیم، باز هم روان و خوب بازی کرده و نسبت به تیم حریف برتری داشتیم.

وی تصریح کرد: در این مدت که من به کادر فنی تیم ذوب‌آهن اضافه شده‌ام، تنها 30 درصد به افکار تاکتیکی خودم رسیده‌ایم و هنوز مشکلات بسیاری در تیم ما وجود دارد که باید بتوانیم هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنانم باید فعل خواستن را صرف کنند تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و در بازی برابر راه‌آهن هم نبود هافبک دفاعی تیم یعنی سینا عاشوری تأثیر خود را روی تیم ما گذاشته بود.

وی با اشاره به بازی تیم راه‌آهن تاکید کرد: این تیم بازیکنان بسیار خوبی داشته و روی نیمکت نیز از بازیکنان بسیار مطلوبی سود می‌برد و در نتیجه تعویض‌های مناسبی نیز در بازی مقابل ما انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به جذب بازیکن برای ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: قصد داریم سه تا چهار بازیکن لیگ برتری و چند بازیکن خوب نیز از لیگ یک بیاوریم تا ضعف‌های تیم را پوشش دهیم و هنگام تعویض این‌گونه دست تیم ما خالی نباشد.

وی با اشاره به اینکه پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم حریف رفتم و به دایی خوش‌آمد گفتم، تاکید کرد: علی دایی بزرگ فوتبال ایران است و احترامش بر همه واجب است و من هم هنگام ورود به زمین به سمت وی رفتم و عرض ادب کردم.

کاظمی با اشاره به تعطیلات لیگ افزود: در این مدت سعی می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی مناسبی با تیم‌های استقلال، نفت، صبا یا سایپا برگزار کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول