اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی صورت گرفت

توقف تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل بانوان فوتبالیست قمی

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم فوتبال بانوان قم متوقف شد.

توقف تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل بانوان فوتبالیست قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که زمان زیادی به اعزام تیم فوتسال دختران زیر 16 سال کشورمان به رقابت‌های آسیایی سال 2012 باقی نمانده است این تیم از ماه‌ها قبل در مراحل مختلف تمرینی آماده حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها می‌شود.

بر این اساس از نخستین مرحله آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان تاکنون چهره‌های متعددی از دختران فوتبالیست از نقاط مختلف کشور در اردوی تیم ملی حضور یافته و توسط کادر فنی این تیم مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

در این بین دختران فوتبالیست قمی نیز حضور بسیار خوبی داشته و هم‌اکنون سه عضو تیم فوتبال دختران قم عضو تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال هستند، تیمی که با ترکیبی از برترین‌های کشور آماده موفقیت در مسابقات آسیایی می‌شود.

با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز رقابت‌های فوتبال قهرمانی بانوان زیر 16 سال آسیا، کادر فنی تیم ملی این رده سنی به منظور محک میزان آمادگی بازیکنان و همچنین ایجاد هماهنگی تیمی بین نفرات خود، این روزها برگزاری دیدارهای تدارکاتی را در اولویت کاری خود و ملی‌پوشان قرار داده‌اند.

به همین منظور برنامه برگزاری دیداری تدارکاتی بین بانوان فوتبالیست قمی و تیم ملی بانوان زیر 16 سال کشورمان پیش‌بینی شد که در پایان 90 دقیقه رقابت دو تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست نیافتند.

با توجه به روابط نزدیک و حسنه‌ای که بین نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم با مسئولان بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان برقرار است و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که قم در سال‌های اخیر یکی از استان‌های پویا و فعال در فوتبال و فوتسال بانوان بوده است، این دیدار برنامه‌ریزی و برگزار شد که در پایان تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان برابر تیم کانی یاران شرق خاوران قم متوقف شد.

دختران فوتبالیست قمی در این مسابقه نمایش بسیار خوبی داشتند و با اینکه در بسیاری از دقایق بازی فرصت‌های متعددی برای گشودن دروازه تیم ملی بانوان داشتند اما سهم آنها و بانوان ملی‌پوش در این دیدار نزدیک و دیدنی دو گل بود تا هر دو تیم در آستانه رقابت‌های مهمی که پیش رو دارند آخرین میزان آمادگی خود را محک زده باشند.

تیم‌ بانوان قم و تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان مرداد ماه سال جاری نیز یک بار دیگر نیز در قالب مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که در آن مسابقه دختران ملی‌پوش توانسته بودند با نتیجه سه بر یک تیم زیر 16 سال قم را شکست بدهند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول