اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه الغدیر شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان، مراسم اختتامیه نمایشگاه الغدیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه الغدیر شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز مراسم اختتامیه نمایشگاه الغدیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور امام جمعه، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، رئیس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد. 

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه عید غدیر خم و به همت شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و همکاری گروه فرهنگی و تبلیغی منتظران موعود از حوزه علمیه قم برپا شد.

ابوالحسن غلامی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی و پیوند هر چه بیشتر دانش‌آموزان نوجوان و جوان با ولایت و امامت امام علی(ع) و معرفت هر چه بیشتر نسبت به ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.

وی ابراز داشت: این نمایشگاه فرهنگی، تبلیغی و آموزشی شامل سه غرفه‌ الغدیر، اسلام و رسانه و دنیای غرب و غرفه حسینیه بی‌بی حکیمه(س) است.

* استقبال پرشور دانش‌آموزان از نمایشگاه الغدیر

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در غرفه الغدیر دانش‌آموزان با حضور حدود نیم ساعت در این غرفه توسط مبلغان حوزه علمیه قم و با اجرای نمایش‌های فرهنگی و تبلیغی هنرمندان امور هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با مباحثی پیرامون امامت و ولایت آشنا می‌شوند.

غلامی اجرای برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و عقیدتی در زمینه مباحث امامت و ولایت را عامل مؤثری در راستای توجه هر چه بیشتر و تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان در سنین مختلف دانست.

وی بیان داشت: در غرفه اسلام، رسانه و غرب این نمایشگاه دانش‌آموزان با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری و اینترنت با مباحث مختلف جنگ نرم دشمن با استفاده از دنیای مجازی و رسانه آشنا شدند.

غلامی با بیان اینکه جمع‌بندی مباحث مطرح شده در این دو غرفه در غرفه نهایی صورت می‌گیرد، افزود: با گذراندن مراحل مختلف آموزشی و عقیدتی در این غرفه‌‌ها و نیز با حضور در غرفه حسینیه بی‌بی حکیمه(س) آموزش‌های متنوع و جذاب به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی استقبال و حضور دانش‌آموزان در این نمایشگاه‌ را بسیار مطلوب عنوان کرد و ضمن تشکر از آموزش و پرورش گچساران، امور فرهنگی و هنری شرکت نفت و اداره آموزش این شرکت ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در تعمیق باورهای دینی و شناخت و معرفت هر چه بیشتر نسبت به اهل بیت(ع) و به ویژه امامت و ولایت امام علی(ع) بسیار مؤثر است.

به گزارش فارس، نمایشگاه الغدیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به مدت یک هفته در محل حسینیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار شد و در مدت برپایی این نمایشگاه صدها دانش‌آموز جوان و نوجوان گچسارانی با حضور در غرفه‌ها و برنامه‌های آموزشی این نمایشگاه با مباحثی پیرامون امامت و ولایت آشنا شدند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول