اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران:

غدیر تلاقی نبوت با امامت است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران گفت: غدیر تنها واقعه تاریخی و نام یک سرزمین نیست بلکه نقطه تلاقی کاروان نبوت با طلایه‌داران امامت است.

غدیر تلاقی نبوت با امامت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور ظهر امروز در همایش ملی امامت، غدیر و مسائل عصر حاضر که در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار شد اظهار داشت: استارت این همایش مربوط به مباحث و جلسات متعدد استانی است که با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران  برگزار شد و هدف از تشکیل آن باشکوه‌تر کردن بحث غدیر در دانشگاه‌ها است.

وی افزود: آنچه در غدیر رخ داده نتیجه زحمات 23 ساله پیامبر اسلام است که خط مشی آینده مسلمانان را رقم زد.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه غدیر حقیقتی است که از امام علی (ع) شروع و به مهدی موعود ختم می‌شود گفت: غدیر اتمام حجت است  برا ی آنهایی که بعد از پیامبر به دنبال هدایت بودند.

احمدپور ادامه داد: غدیر تنها واقعه تاریخی و نام یک سرزمین نیست بلکه نقطه تلاقی کاروان نبوت با طلایه‌داران امامت است و چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد.

به گزارش فارس، 90 مقاله کامل و 35 چکیده توسط دبیرخانه دریافت شد که پس از داوری 10 مقاله و 83 چکیده در غالب کتاب منتشر شد و همچنین همه آثار منتشر شده به صورت نسخه الکترونیکی نیز انتشار یافت.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول