اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه:

دولت عامل اصلی افزایش نرخ ارز در کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس گفت: نرخ ارز در کشور توسط دولت و بانک مرکزی بدون اطلاع مجلس صورت گرفته و باید دولت برای این کار خود پاسخگو باشد.

دولت عامل اصلی افزایش نرخ ارز در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی مراغه افزود: حرکت بانک مرکزی در افزایش نرخ ارز موجب نگرانی مردم و افزایش قیمت‌ها شده است.

وی تصریح کرد: لازم است کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و عملکرد بانک مرکزی را در افزایش غیرقانونی نرخ ارز بررسی کند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نمایندگان مجلس در خصوص عملکرد بانک مرکزی در افزایش نرخ ارز بی‌تفاوت نخواهند بود.

دواتگری افزود: علاوه بر افزایش نرخ ارز تاکنون درآمد حاصل از افزایش نرخ ارز که توسط بانک مرکزی حاصل شده مشخص نیست که چقدر است و در کجا هزینه شده و یا می‌شود.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، تولید و صنعت در کشور را با مشکل مواجه کرده به طوری که در زمان حاضر تولید 30 درصد کاهش یافته و واردات نیز 40 درصد افزایش یافته است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری تبریزی در جنوب آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول