اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه طلا و سکه قزوین:

افزایش نرخ طلا و سکه در قزوین همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین گفت: افزایش نرخ طلا و سکه در بازار طلا و سکه استان قزوین همچنان ادامه دارد.

افزایش نرخ طلا و سکه در قزوین همچنان ادامه دارد

علی ساربانها دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نرخ طلا و سکه در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین در مقایسه با روز گذشته افزایش قیمت داشته است و همچنین قیمت طلا و سکه در بازار طلا و سکه این استان طی هفته‌ گذشته نیز با افزایش قیمت رو به رو بوده است.

با افزایش قیمت دلار و انس قیمت طلا در قزوین نیز افزایش یافت

علی ساربانها در خصوص بالا رفتن نرخ  طلا و سکه در بازار طلا و سکه استان قزوین خاطرنشان کرد: با بالا رفتن قیمت دلار و انس، نرخ طلا و سکه نیز در این استان افزایش یافته و نرخ طلا 18 عیار در هر گرم به قیمت 76 هزار تومان در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین رسید که در مقایسه با روز گذشته یک صد تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین افزود: نرخ طلا 21 عیار نیز در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین 88 هزار و 650 تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با روز گذشته صد تومان افزایش قیمت یافته است.

ساربانها ادامه داد: نرخ سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم در بازار امروز طلا و سکه این استان 756 هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته دو هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

این مسئول اذعان کرد: نرخ تمام‌ سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین 754 هزار تومان اعلام شده که در مقایسه با روز گذشته دو هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین اعلام کرد: نیم‌‌ سکه بهار آزادی در بازار امروز طلا و سکه این استان 379 هزار و 500 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته دو هزار و 500 تومان افزایش قیمت مشاهده می‌شود.

ساربانها اضافه کرد: همچنین ربع سکه بهار آزادی نیز در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین 194 هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش هزار تومانی را شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: سکه یک گرمی بهار آزادی در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین 115 هزار تومان اعلام شد که در مقایسه با روز گذشته افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

ساربانها تأکید کرد: نرخ طلا در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین نسبت به روز مشابه هفته گذشته افزایش داشته است و نرخ طلای 21 عیار و طلای 18 عیار نیز در بازار طلا و سکه استان قزوین به ترتیب یک هزار و 700 تومان و یک هزار و 500 تومان افزایش داشته است و همچنین نرخ تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم و تمام سکه بهار آزادی طرح جدید نیز در بازار امروز طلا و سکه این استان هر دو 16 هزار تومان در مقایسه با هفته گذشته با افزایش قیمت مواجه شدند.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین اظهار کرد: نرخ نیم سکه بهار آزادی در بازار طلا و سکه استان قزوین در مقایسه با روز مشابه هفته گذشته شش هزار و 500 تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد و همچنین ربع سکه بهار آزادی نیز در بازار امروز طلا و سکه این استان هزار تومان نسبت به روز مشابه هفته گذشته افزایش داشته است.

ساربانها ادامه داد: نرخ طلا و سکه در بازار امروز این استان در حال تغییر است و امکان هرگونه کاهش و افزایش آن در بازار طلا و سکه استان قزوین وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی نرخ طلا و سکه با توجه به نوساناتی که در روزهای اخیر در بازار استان قزوین شاهد بودیم، امکان‌پذیر نیست.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین با بیان اینکه در این هفته شاهد نوسانات زیادی در نرخ طلا و سکه در بازار طلا و سکه این استان بودیم، افزود: این نوسانات غیرقابل پیش‌بینی است و هر لحظه امکان تغییر نرخ طلا و سکه در بازار طلا و سکه استان قزوین وجود دارد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول