اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد

افزایش 18 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از افزایش 18 درصدی نرخ کرایه‌ها با نظر مسئولان استان و مصوبه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد.

افزایش 18 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمی‌فر گفت: نرخ‌های کرایه تاکسی سالانه افزایش می‌یابد که اعلام افزایش نرخ کرایه‌ها در سال 1391 به‌علت بحث هدفمند کردن یارانه‌ها با تاخیر صورت گرفت.

وی تاکید کرد: این افزایش نرخ بر‌اساس مصوبه شورای شهر صورت گرفته است و در حال حاضر تحویل برچسب نرخ جدید کرایه‌ها به رانندگان تاکسی آغاز شده است.

قاسمی‌فر با تاکید بر اینکه تا پایان هفته هیچ تاکسی در سطح شهر بدون برچسب نخواهد بود، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی تاکسی‌های مسیری، تاکسی‌های فرودگاه و تاکسی‌های ترمینال برچسب دارند و تا پایان هفته تمامی تاکسی‌های گردشی نیز برچسب نرخ جدید کرایه تاکسی را دریافت خواهند کرد.

وی در رابطه با نحوه شکایت از رانندگان تاکسی متخلف، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه شکایت به سازمان تاکسیرانی مراجعه و شکایت خود را کتبی ارائه دهند و این اطمینان را داشته باشند که در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در پایان از همکاری ارزنده رانندگان تاکسی در رعایت قانون و عدم افزایش خودسرانه کرایه‌ها و نیز همراهی خوب مردم با آنان تقدیر کرد و گفت: شماره تلفن‌های‌ 8246565، 8228484 و سامانه 137شهرداری آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم در این راستاست. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول