اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان گلستان:

افزایش نرخ رسیدگی در دادگاه‎ها مهم‌ترین هدف کمیته اتقان آراست

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان افزایش نرخ رسیدگی در دادسراها و دادگاه‎ها را مهم‌ترین هدف کمیته اتقان آرا در استان عنوان کرد.

افزایش نرخ رسیدگی در دادگاه‎ها مهم‌ترین هدف کمیته اتقان آراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان تشکیل کمیته اتقان آرا را در راستای اهداف کلان قوه قضاییه خواند و اظهار داشت: افزایش نرخ رسیدگی در دادسراها و دادگاه‎های استان، افزایش کیفیت آرا و استانداردسازی در رسیدگی‎ها از مهم‌ترین برنامه‎های این کمیته در استان است.

وی تصریح کرد: اعضای این کمیته سال گذشته، تحلیل مناسبی از آرای قضات بر اساس شاخص‎های تعریف شده ارائه دادند که این روند امسال با برنامه و ساز و کار جدیدتری دنبال می‎شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با منحصر به فرد خواندن این کمیته در کشور گفت: نتایج حاصل از تلاش قضات مجرب در این کمیته، کیفیت رسیدگی به پرونده‎ها را که ارتباط مستقیمی با افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی دارد، بیشتر می‎کند.

وی رسیدگی عادلانه و توجه به استانداردهای دادرسی را از دیگر برنامه‎های کمیته اتقان آرا در استان برشمرد و افزود: تاکنون گام‎های خوبی در این بخش برداشته شده است و امیدواریم با تلاش و همکاری قضات با اعضای این کمیته در آینده شاهد بهبود و ارتقای بیش از پیش رسیدگی‎ها در استان باشیم.

به گفته فاضلیان، نتایج حاصل از بررسی‎های اعضای کیمته اتقان آرا، به منظور استفاده بیشتر در اختیار همه قضات در حوزه‎های قضایی استان قرار می‎گیرد.

کمیته اتقان آرا از سال 1390 در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول