اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشریح برنامه‏‏های هفته کتاب در دامغان

شبکه کتاب‏خوانان حرفه‏ای در دامغان تکمیل می‏شود

خبرگزاری فارس: برنامه‏های هفته کتاب و کتاب‏خوانی در دامغان تشریح شد که مهم‏ترین آن، عضوگیری در شبکه کتاب‏خوانان حرفه‏ای است.

شبکه کتاب‏خوانان حرفه‏ای در دامغان تکمیل می‏شود

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان هم‏زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‏خوانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان، برنامه‏های بیستمین دوره جشن هفته کتاب و کتاب‏خوانی را در این شهرستان تشریح کرد.

محبوبه امیراحمدی گفت: بیستمین دوره هفته کتاب و کتاب‏خوانی از 20 تا 26 آبان ماه سال‏جاری هم‏زمان با سراسر کشور در شهرستان دامغان برگزار می‏شود.

وی برگزاری آیین تقدیر و تجلیل از کتابدار و مسئول نمونه کتابخانه‏های عمومی نهادی و مشارکتی در دامغان را از جمله برنامه‏های هفته کتاب در دامغان دانست.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان از معرفی عضو نمونه کتابخانه‏های عمومی، قاریان و حافظان برتر قرآن کریم و قرآن‏پژوهان عضو کتابخانه‏ها در روز 21 آبان سال‏جاری در سالن جلسات فرمانداری دامغان خبر داد.

امیراحمدی ادامه داد: ملاقات مسئولان کتابخانه‏ها با امام جمعه و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و عضوگیری در شبکه کتاب‏خوانان حرفه‏ای نیز به مناسبت هفته کتاب در دامغان انجام می‏شود.

وی از ارائه خدمات اینترنتی و مقالات نمایه نشریات با 50 درصد تخفیف و ثبت‌نام رایگان از مراجعان به کتابخانه‏ها در هفته کتاب و کتاب‏خوانی خبر داد.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان به برگزاری نشست ادبی با حضور مسئول کانون ادبی و با دعوت از اعضای کتابخانه‏ها، برگزاری مسابقات کتاب‏خوانی برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان، دانشجویان و عموم مردم و برگزاری جلسات قصه‏خوانی و روان‏خوانی کتاب با حضور خانواده‏های اعضا برای کودکان اشاره کرد.

امیراحمدی ادامه داد: انجام تبلیغات و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی در هفته کتاب از مهم‏ترین برنامه‏های بیستمین دوره جشن کتاب و کتاب‏خوانی در شهرستان دامغان است.

وی یادآور شد: در شهرستان دامغان، 9 باب کتابخانه عمومی نهادی و یک باب کتابخانه مشارکتی وجود دارد.

شعار بیستمین دوره هفته کتاب و کتاب‏خوانی، «یادگار ماندگار» است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول