اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی:

برکناری مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌رضوی غیرمترقبه بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: برکناری مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌رضوی غیرمترقبه و ناگهانی بود.

برکناری مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌رضوی غیرمترقبه بود

سید وحید موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اتفاقات مربوط به برکناری خانم خدادادی از سمت مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی بسیار ناگهانی بود و برای بسیاری از مدیران استانی نیز این مسئله غیرمترقبه بود.

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: وی در نهاد کتابخانه‌های خراسان‌رضوی دارای عملکرد بسیار مطلوبی بودند و حتی از سوی مقامات کشوری نهاد کتابخانه‌ها نیز مورد تقدیر قرار گرفته بودند و تمام این مسائل، برکناری وی را بیشتر مسئله‌دار می‌کند.

موسویان ادامه داد: خانم خدادادی علاوه بر این به عنوان یک نیروی ارزشی نیز شناخته می‌شدند و جزو خانواده‌های ایثارگران و شهدا بودند و مسئولان نهاد کتابخانه‌های کشور نباید با شتاب‌زدگی عمل می‌کردند و باید از وی تقدیر بهتری انجام می‌گرفت.

وی گفت: از سوی دیگر این اتفاق دقیقا در آستانه هفته کتاب اتفاق افتاده است و حتما مصلحتی بسیار فوری ایجاب می‌کرده است که وی برکنار شود و باید مقامات مسئول در این زمینه پاسخگوی افکار عمومی و رسانه‌ها باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: این مسئله ارتباطی با عزل و نصب استاندار سابق خراسان‌رضوی ندارد، اما عزل وی ارتباط مستقیمی با عدم حضور آقای صلاحی در استان دارد زیرا استاندار سابق یکی از مهم‌ترین حامیان خانم خدادای بود.

موسویان اضافه کرد: به نظر می‌رسد در این مسئله تا حدی سلیقه‌های شخصی مسئولان نهاد کتابخانه‌های کشور نیز اثرگذار بوده است زیرا در فعالیت‌های خانم خدادادی نقطه ضعفی وجود نداشت.

گفتنی است، نجمه خدادادی، از سمت خود به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی برکنار شد و سیدحسین علوی، مدیرکل کتابخانه‌های استان گلستان با حفظ سمت جایگزین وی شده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول