اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

22 نمایشگاه کتاب در دشتی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: همزمان با هفته کتاب 22 نمایشگاه کتاب در مراکز آموزشی و مکان‌های عمومی شهرستان دشتی افتتاح می‌شود.

22  نمایشگاه کتاب در دشتی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حسین باغداری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کمیته نهضت مطالعه مفید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی گفت: همزمان با هفته کتاب 22 نمایشگاه کتاب در مراکز آموزشی و مکان‌های عمومی شهرستان دشتی با 20 و 15 درصد تخفیف افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی افزود: در این هفته توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز نمایشگاه با 12 هزار جلد کتاب با 2 هزار عنوان و با 15 درصد تخفیف در یکی از نمایشگاه‌های شهر افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: در هفته کتاب توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی 2 هزار جلد کتاب با 100 عنوان در طرح شبستان مساجد به 30 مسجد در شهرستان توزیع می‌شود.

باغداری با اشاره به اینکه تمام دانش‌آموزان و دانشجویان در این هفته از کتابخانه‌ها بازدید خواهند کرد افزود: در طول هفته کتاب طرح عضویت رایگان یکی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان است.

این مسئول گفت: وضعیت کتاب و کتابخوانی در کشورمان یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب بوده است، دغدغه‌هایی که ناشی از علاقه معظم‌له به کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و معظم‌له در مناسبت‌های مختلف بیانات و راهگشایی در زمینه کتاب و کتابخوانی ایراد فرموده‌اند.

باغداری یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته با مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران می‌فرمایند: باید جوری بشود که در سبد کالای مصرفی خانواده‌ها کتاب یک سهم قابل قبولی پیدا کند و کتاب را بخرند برای خواندن نه برای تزیین اتاق کتابخانه و نشان دادن به این و آن، این هم یک نکته است که مسئله کتابخوانی در جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: تعداد 2 هزار و 471 نفر در شهرستان دشتی عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که هزار و 535 نفر از آنها زن هستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول