اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلامی:

دشمن متفاوت‌تر از گذشته به جنگ با ما برخاسته‌/ ‌ایران ‌کابوس بزرگ استکبار است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پیوستن ایران اسلامی به باشگاه‌های فضایی، هسته‌ای و بیولوژیکی و قطع وابستگی ما از بیگانگان کابوسی عظیم برای غرب است.

دشمن متفاوت‌تر از گذشته به جنگ با ما برخاسته‌/ ‌ایران ‌کابوس بزرگ استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار حسین سلامی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: پیوستن ایران به باشگاه فضایی، باشگاه هسته‌ای و بیولوژیکی را یک قابلیت بزرگ می‌دانیم که هم اکنون اقتصاد 15 کشور همسایه به ما وابسته است، بنابراین با این حساب دشمن تا امروز در مورد ما اشتباهات زیادی مرتکب شده و ما در همه صحنه‌ها دشمن را ضربه فنی کرده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه داشتن دشمن بزرگ نیز برای ما نعمت است، تصریح کرد: ما به واسطه این دشمنان قوی می‌شویم و ما تا دشمن قوی نداشته باشیم، پیروز نمی‌شویم.

سلامی با اشاره به اینکه ایران امروز به قدرتی در منطقه تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: هم اکنون تمام پایگاه‌های دشمن حساب شده با ایران برخورد می‌کنند چرا که ترس از ایران سبب شده است تا آنان در رفتار با ایران کمترین اشتباهی را نیز نکنند و برای همین است که دشمنان ما همدیگر را مهار می‌کنند که مبادا با یک خطا ملت ایران بار دیگر آنان را در منطقه رسوا سازد.

این مسئول اضافه کرد: دشمن می‌داند اگر نیروهای ما به حرکت درآید از استراتژی آنان چیزی بر جای نمی‌ماند بنابراین آنان سعی می‌کنند با کمترین آزمون و خطایی با ایران مواجه شوند.

وی این قدرت را ناشی از حضور ملت بر صحنه خواند و بیان کرد: این آماده به کار بودن مردم فهیم، با شعور و آگاه ما سبب شده است تا چالش‌ها و سختی‌های مقطعی و گذرا در چشم آنان بسیار اندک جلوه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرمانده کل سپاه بزرگ‌ترین معضل و خفت برای آمریکا را نداشتن یک رهبر روحانی بزرگ نافذ اعلام کرد و ادامه داد:‌ ما با داشتن رهبر بزرگ، ملت بزرگ، کشور بزرگ و دشمن بزرگ امروز در منطقه حرف اول را می‌زنیم و همه اینها خلأیی بزرگ برای آمریکا است.

سلامی با یادآوری اینکه خداوند اراده‌ای عظیم به ملت ما بخشیده است، یادآور شد: هم اینک ایران در نقطه‌ای از عزت و استدلال ایستاده است که محوریت آن ولایت فقیه بوده و همگی بر این ولایت پایبندیم.

وی پیروزی‌های درخشان ایرانیان به ویژه در بعد از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت:‌ علی‌رغم استمرار دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران ما به دانش‌های بزرگی دست یافته‌ایم که همگی آنها خوار چشمی برای دشمنان و پله‌های ترقی برای ما است.

سلامی افزود:‌ انقلاب اسلامی را یک آرمان بزرگ و یک هدف متعالی تولید کرده است و در مقابل امپراطوری‌های بزرگ شرق و غرب هرگز نمی‌توانند به این قدرت ایران خدشه وارد کرده و آن را از بین ببرند.

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمن متفاوت‌تر از گذشته و با حربه اقتصادی وارد عمل شده و با قصد از کار انداختن موتور محرک اقتصاد کشور ما می‌خواهد ما را با بحرانی عظیم و سنگین مواجه سازد اما زهی خیال باطل که هیچ گاه نمی‌تواند بر این آرزوی خود جامه عمل بپوشد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول