اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفاظت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 150 هسته مرکزی پیشگیری از وقوع جرم در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: 150 هسته مرکزی پیشگیری از وقوع جرم در آذربایجان‌غربی تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

فعالیت 150 هسته مرکزی پیشگیری از وقوع جرم در آذربایجان‌غربی

پرویز علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ستاد پیشگیری از وقوع جرم از سه سال گذشته با هدف و کارکرد تربیتی، آموزشی و با استفاده از توان مردمی سعی در آموزش مهارت‌های زندگی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و جامعه‌پذیرکردن کودکان در آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرده است.

علیزاده افزود: هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بیش از 150 هسته مردمی برادران و خواهران با بیش از یک هزار و 500 عضو تشکیل شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از تشکیل هسته‌های مردمی، خاطرنشان کرد: تعداد این هسته‌های مردمی رفته‌رفته بیشتر می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی گام مهمی در راستای ایجاد امنیت در جامعه است، گفت: برای آنکه به جامعه‌ای ایده‌آل برسیم نیازمند کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌غربی بر آگاهسازی جوانان از آثار مخرب تهاجم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این آسیب‌ها ناشی از جنگ نرم دشمن است.

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه، تصریح کرد: با آموزش‌هایی که به اعضای هسته‌های مردمی ارائه می‌شود اعضای این هسته‌ها می‌توانند رسالت خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول