اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش سازمان بسیج اساتید:

کنگره سراسری شهدای هسته‌ای آذر امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه غرب از روحیه جهادی دانشمندان هسته‌ای ایران که تفکر و اندیشه آنها همان اسلام و منشأ آن غدیر بوده نگران است، گفت: کنگره سراسری شهدای هسته‌ای در آذر امسال برگزار می‌شود.

کنگره سراسری شهدای هسته‌ای آذر امسال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد بعدازظهر امروز در نخستین همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در تبریز، اظهار کرد: حادثه غدیر توانست هویت بشریت را احیا کند و باید به خوبی در بین ملت‌ها معرفی شود.

وی تصریح کرد: غرب در مواجهه با مسلمانان جهان، اسلام‌هراسی و ایجاد ترس و تفرقه را در برنامه خود قرار داده است و برای روبارویی با این افکار غرب باید اسلام ناب با ساختار جدید به جهانیان شناسانده شود.

نصیری‌فرد افزود: دشمنان می‌خواهند شیعیان و سنی‌ها به مقابله با یکدیگر برخیزند ولی در مکتب اسلام اگر به صورت منتقی به این مسئله نگاه شود مسلمانان در کنار هم قرار دارند.

وی با اشاره به تغییر مسیر حرکت‌های فکری در جهان خاطرنشان کرد: ریل حرکت فکری جهان عوض شده و فرصتی برای مسلمانان و به طور خاص برای شیعیان به وجود آورده است که بتوانند با ورود به این حرکت، اسلام ناب را در جهان مروج باشند.

نصیری‌فرد  با اشاره به بیداری اسلامی که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری یک حقیقت اسلامی است خواستار توجه بیشتر به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تمدن‌سازی اسلامی، ارائه الگوهای حکومتی تجربه شده مبتنی بر اسلام ناب، داشتن شور و شعور شیعه‌گری، سبک زندگی براساس اسلام و منویات اسلامی، وحدت مسلمانان شد

نصیری‌فرد همچنین با بیان اینکه غرب از روحیه جهادی دانشمندان هسته‌ای ایران که تفکر و اندیشه آنها همان اسلام ناب که منشأ آن غدیر بوده همیشه نگران است، بر داشتن روحیه تاکید کرد و از برگزاری کنگره سراسری شهدای هسته‌ای در آذر ماه امسال خبر داد.

بر اساس این گزارش، همچنین در این همایش، کتاب شرح اسم (زندگینامه رهبر معظم انقلاب) به تالیف هدایت‌الله بهبودی رونمایی و معرفی شد.

فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی از سوی سازمان بسیج استادان آذربایجان‌شرقی و با همکاری سایر مراکز آموزش عالی استان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول