اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای بخش سلامت صورت می‌گیرد

استفاده از دانش هسته‌ای در شهرک‌های دانش و سلامت

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از دانش هسته‌ای در ارتقای بخش سلامت در شهرک‌های دانش و سلامت در اولویت فعالیت‌های این شهرک‌های دانش و سلامت قرار خواهد گرفت.

استفاده از دانش هسته‌ای در شهرک‌های دانش و سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مصطفی قانعی ظهر امروز در آیین افتتاح نمادین چهار پروژه تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: طبق برنامه پنجم توسعه قرار است پنج شهرک دانش و سلامت در کشور ایجاد شود و استان بوشهر یکی از استان‌های مورد نظر برای ایجاد این شهرک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: استفاده از دانش هسته‌ای در ارتقای بخش سلامت در شهرک‌های دانش و سلامت در اولویت فعالیت‌های این شهرک‌های دانش و سلامت قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: در تمام زمینه‌های سلامت نیازمند استفاده از دانش هسته‌ای هستیم و بوشهر به عنوان مکانی مناسب برای این کار مطرح است.

قانعی گفت: آماده‌ایم تا از دانش هسته‌ای موجود در استان بوشهر برای بخش تحقیقات و فناوری سلامت در کشور استفاده کنیم.

این مسئول بیان داشت: برای این کار علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دیگر دستگاه‌های مرتبط با سلامت نیز باید حضور داشته باشند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به مصوبه دولت برای ایجاد شهرک‌های دانش و سلامت خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر نقش حمایتی خوبی برای ایجاد شهرک دانش و سلامت در بوشهر داشته و امام جمعه نیز رهنمودهای مفیدی در این موضوع داشتند.

قانعی تصریح کرد: تلاش داریم آنچه دانش هسته‌ای می‌تواند به سلامت کمک کند را در شهرک دانش و سلامت بوشهر عملیاتی کنیم.

قانعی معاون وزیر بهداشت امروز به منظور افتتاح چند پروژه تحقیقاتی و فناوری به بوشهر سفر کرده و نشستی هم با امام جمعه بوشهر داشته است.

وی عصر امروز در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول