اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

فعالیت‌های هسته‌ای بهانه مستکبران برای دشمنی با ملت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل دشمنان با ایران بر سر انرژی هسته‌ای نیست و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ما صرفا بهانه‌ای برای ادامه دشمنی و فشار بر جمهوری اسلامی است.

فعالیت‌های هسته‌ای بهانه مستکبران برای دشمنی با ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل در بازدید از روستاهای دهستان ارمند در جمع مردم و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این دهستان با بیان اینکه ملت ایران در طول 33 سال گذشته انقلابی نوپا، معنادار و در چهارچوب دینی را آغاز کرده است، اظهار داشت: این انقلاب در حال حاضر بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره در طول 33 سال گذشته دشمنان زیادی داشته است، افزود: آن‌ها به بهانه‌ اینکه ایران اسلامی یک خطر و تهدید هسته‌ای است به دشمنی با ایران برخاسته‌اند و این در حالی است که در اوایل انقلاب و در زمان جنگ که ما هسته‌ای نبودیم نیز برای ملت ایران مشکلات زیادی را ایجاد کردند.

جلیل ادامه داد: همه ما به خوبی می‌دانیم که مشکل دشمنان ما هسته‌ای بودن ایران نیست بلکه آن‌ها منابع فسیلی را در اختیار دارند و می‌خواهند انرژی هسته‌ای نیز صرفا در اختیار خودشان باشد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بررسی مشکلات مردم دهستان ارمند پرداخت و با اشاره به بخش کشاورزی و اراضی ملی در این منطقه گفت: در زمینه کشاورزی در این ناحیه پتانسیل خوبی داریم، آب، زمین و نیروی انسانی در این منطقه وجود دارد که باید با رفع سوء مدیریت‌ها گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شود.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من شغل اصلی مردم این استان و شهرستان لردگان کشاورزی است، چراکه آب، زمین و نیروی انسانی مناسب در این استان و شهرستان وجود دارد و در بخش کشاورزی نیز به ایجاد زیرساخت‌ها نیاز نداریم بنابراین هیچ شغل دیگری نمی‌تواند جایگزین آن شود.

جلیل با اشاره به طرح سد خاکی روستاهای مسن، بوگر، سرتنگ و سونک در دهستان ارمند، گفت: ما با جدیت این طرح را دنبال می‌کنیم چراکه اعتقاد داریم با احداث این سد مشکلات کشاورزان چند روستا در دهستان ارمند برطرف می‌شود.

وی با اشاره به کمبود فضای ورزشی در دهستان ارمند خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه نوپایی است و مجلس چند وقت اخیر قصد استیضاح وزیر ورزش و جوانان را داشت اما به همین دلیل نوپا پودن این وزارتخانه یک فرصت دوباره به آن‌ها داده شد و در این زمینه نیز پیگیری لازم را خواهیم داشت تا مشکل کمبود فضای ورزشی کافی در این دهستان نیز برطرف شود.

جلیل افزود: بر اساس میثاق خود با مردم شهرستان لردگان، جلسات سرکشی از روستاها و حضور در بین مردم و مسئولان را هر سه ماه یک بار انجام می‌دهم و موضوعات و مشکلات مردم را بر اساس وظایف نمایندگی مجلس که قانون اساسی بر عهده‌ام گذاشته پیگری خواهم کرد.

در این سفر بخشدار مرکزی لردگان و جمعی از مسئولان شهرستانی نماینده مردم لردگان در مجلس را همراهی کردند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول