اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک اعلام کرد

اختصاص فضای ورزش مدارس به ورزشکاران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: به منظور ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در شهرستان به زودی فضای ورزشی مدارس در اختیار عموم ورزشکاران قرار می‌گیرد.

اختصاص فضای ورزش مدارس به ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک سیف‌الله امینی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: وحدت عمل هیئت‌های ورزشی موفقیت کامل ورزش شهربابک را رقم می‌زند و باید با اتحاد و همدلی از تمام ظرفیت وجودی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تمام مسئولان شهرستان به ویژه مسئولان ورزشی باید سه باور اسلامی، انسانی و ایرانی را در خود تقویت کنند و باور داشته باشند که مشکلات ورزش شهرستان با همدلی و وحدت در عمل برطرف می‌شود.

امینی‌زاده خواستار برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی شد و بیان داشت: راه‌اندازی همایش پیاده‌روی و دعوت از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما در اولویت کاری اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در شهرستان به زودی فضای ورزشی مدارس در اختیار عموم ورزشکاران قرار می‌گیرد، عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش مسئول نگهداری و حفظ فضای ورزشی مدارس است، اما مالک اصلی آن مردم شهرستان و جوانان هستند.

امینی‌زاده با تاکید بر حفظ و نگهداری فضاهای ورزشی گفت: یکی از معایب اصلی هیئت‌های ورزشی شهرستان این است که در هر زمینه‌ای دست به دامان شرکت مس می‌شوند، اما باید با این تصور کار کنند که شرکت مس در شهربابک وجود ندارد.

فرماندار شهربابک خواستار هدایت ورزشکاران به مساجد شد و خاطرنشان کرد: مسجد بهترین پناهگاه برای ورزشکاران است که روحیه امید و پشتکار را در آنان تقویت می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول