اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزش استان حرکت رو به رشد خود را با جدیت دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اداره ورزش و جوانان استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود پر توان به حرکت‌های رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

ورزش استان حرکت رو به رشد خود را با جدیت دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در شورای اداری ورزش استان اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان استان اهداف بزرگی را برای خود ترسیم کرده که برای رسیدن به این اهداف لحظه‌ای از حرکت نخواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات پیش روی هیئت‌‌های مختلف ورزشی توسعه ورزش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و در این راه کارکنان اداره ورزش از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه بر لزوم استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود تاکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد همه باید بکوشند بهترین استفاده را از امکانات موجود به عمل آورده و از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری کنند.

ملکی ادامه داد: ورزش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تامین سلامت افراد جامعه برخوردار است که متاسفانه اعتبارات بسیار ناچیزی به این حوزه اختصاص می‌یابد، اما همه دست‌اندکاران ورزش باید تلاش کنند از این امکانات نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به سفر معاون وزیر ورزش و جوانان در چند روز گذشته به استان بیان داشت: طی سفر چند روز گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهرهای مختلف استان کلنگ‌زنی و افتتاح شد که اجرای این پروژه‌ها توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در این سفر به دلیل مشکلات مالی، اداره کل از نصب هرگونه پلاکارد و بنر خوشامدگویی به منظور صرفه‌جویی خودداری کرد، بیان داشت: در این سفر سعی کردیم از تحمیل هزینه‌های بیهوده از جمله هزینه خرید گل و نصب پلاکارد و هتل خودداری کرده و مهمان‌سرای مجموعه ورزشی پنج مرداد را برای اسکان در نظر بگیریم که باید رؤسای شهرستان‌ها نیز این روند را در دستور کار قرار داده و از تحمیل هزینه‌های بیهوده به اداره خودداری کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول