اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اندبیل خلخال قطب ورزش زمستانی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: با توجه به توانمندی شهرستان خلخال در رشته‌های ورزشی زمستانی به ویژه اسکی، سعی می‌کنیم این شهرستان به ویژه منطقه اندبیل به قطب جشنواره‌های زمستانی کشور تبدیل شود.

اندبیل خلخال قطب ورزش زمستانی کشور می‌شود

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از احداث پیست اسکی چمن و زمستانی در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: قرار است سیستم بالابر برای حضور ورزشکاران به همت فدراسیون اسکی خریداری و نصب شود.

این مسئول گفت: زیرساخت‌ها در این منطقه برای راه‌اندازی چنین مجموعه زیبا فراهم شده و تفرجگاه اندبیل می‌تواند به مرکز گردشگری جنوب استان اردبیل تبدیل شود.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه از همت و مساعدت مسئولان و سرمایه‌گذران در نصب تله‌کابین در این منطقه خبر داد و افزود: با نظر مساعد جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تجهیزات تله‌کابین نصب شده و ما شاهد برگزاری رقابت‌ها و تفریحات زمستانی در این منطقه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس وعده‌های داده شده قرار است تا تابستان آینده این کار صورت بگیرد و در کنار آن راه و شهرسازی نیز مصمم شده جاده دسترسی به این پیست ارزشمند را بهسازی و نوسازی کند.

این مسئول با قدردانی از حضور رئیس فدراسیون اسکی کشور در این منطقه بیان داشت: فضایی که در پیست اسکی اندبیل فراهم است در آلوارس سرعین و پیست مشگین‌ نظیر آن را نداریم و بر اساس توافقات به عمل آمده قرار است زیباترین پیست اسکی شمال غرب کشور در اندبیل احداث شود.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت تیم فوتبال خلخال دشت را در لیگ دسته سه کشور و اشتغالزایی 200 جوان و نوجوان را در این باشگاه پر تلاش یادآور شد و گفت: با مدیر این باشگاه توافق کردیم تا تیم اسکی را نیز تشکیل داده و ما حداقل با دو اسکی‌باز بتوانیم در سطح کشور با رقبای خود رقابت کنیم.

محمدی با اشاره به تدوین و تصویب طرح جامع منطقه گردشگری ازناو و احداث هتل در این منطقه، متذکر شد: کارهای زیربنایی در این منطقه آغاز شده و ما تلاش می‌کنیم یک آبشار مصنوعی و همچنین شهر بازی مسقف به همراه تالار و رستوران را در این منطقه راه‌اندازی کنیم.

فرماندار خلخال در پایان سخنان خود از احداث یک هتل سه طبقه در منطقه ازناو خبر داد و اذعان داشت: مشکل تغییر کاربری این هتل برطرف شده و ما قادر خواهیم بود کمپینگ‌های موقت گردشگری را نیز در این منطقه راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول