اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم خبر داد

افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان‌ یافته در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از افزایش رو به رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته در قم خبر داد.

افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان‌ یافته در قم

محمد گلفشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به رسالت بسیار مهمی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی بر عهده داریم سعی می‌کنیم وظایف خود را در مقابل ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی ادامه داد: قم در سال‌های اخیر پیشرفت و توسعه قابل توجهی در زیرساخت‌های ورزشی داشته و همین موضوع سبب افزایش انگیزه نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش برای حضور در ورزش قهرمانی و همچنین افراد بزرگسال اعم از زن و مرد برای فعالیت در ورزش همگانی شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: طبیعی است که به نسبت این رشد و پیشرفت باید امکانات و شرایط مناسبی برای حضور مردم در این عرصه مهم اجتماعی که امروز ضامن سلامت عمومی جامعه است، پیش‌بینی شود.

وی یکی از نیازهای ضروری برای عموم فعالان در ورزش امروز را بهره بردن از امکان بیمه ورزشی دانست و بیان داشت: بر همین اساس همواره تاکید ما این است که برای لذت بردن از ساعات فعالیت در ورزش باید به بروز احتمالی حوادث و آسیب‌ها در ورزش نیز توجه شود.

گلفشان تصریح کرد: به همین دلیل است که همواره تاکید ما به عموم ورزشکاران اعم از آنهایی که زیر نظر هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌ها و تیم‌های حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و همچنین افرادی که به صورت شخصی و انفرادی ورزش می‌کنند این است که از بیمه ورزشی استفاده کنند.

وی یادآور شد: باید از بیمه ورزشی استفاده شود تا خدای ناخواسته در هنگام بروز حادثه یا آسیب در حین یک رویداد ورزشی، ورزشکار مصدوم بتواند برای رفع آسیب‌دیدگی خود از خدمات مناسبی که هیئت پزشکی ورزشی به این منظور ارائه می‌دهد، بهره ببرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در ادامه با بیان اینکه این هیئت با تمام توان نسبت به مسابقات و برنامه‌های ورزشی که در آن از بیمه ورزشی استفاده نمی‌شود هشدار جدی می‌دهد بیان داشت: خوشبختانه در خصوص این موضوع بازدیدها و کنترل دقیق و مکرری از سوی گروه بازرسی هیئت پزشکی ورزشی استان قم صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازرسی‌های مکرر و مستمر گروه بازرسی هیئت پزشکی ورزشی و با در نظر گرفتن حمایت اداره کل ورزش و جوانان، آمار بیمه ورزشکاران سازمان یافته این استان در آبان ماه رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول