اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان:

همایش ورزش همگانی و سلامت هر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با هیئت ورزش‌های همگانی مقرر شد برنامه همایش ورزش همگانی و سلامت هر ماهه در پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی هیئت اجرا شود.

همایش ورزش همگانی و سلامت هر ماه برگزار می‌شود

پویا دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با همکاری هیئت پزشکی ورزشی و هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان و به مناسبت ایام مبارک قربان و غدیر، برنامه‌ای در محل ایستگاه ورزش‌های همگانی شهرک خانه اصفهان با حضور نزدیک به یک‌صد نفر از ورزشکاران صبحگاهی برگزار شد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است در این برنامه مباحث روانشناسی ورزشی در قالب برنامه‌های تفریحی و بحث برخورد با ورزشکار مصدوم به صورت عملی توسط مدرسین هیئت پزشکی ورزشی اصفهان ارائه شد، همچنین مسابقه‌ای از مطالب مطرح شده برگزار و جوایزی به افرادی که پاسخ صحیح دادند، اعطاء شد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با هیئت ورزش‌های همگانی مقرر شد این برنامه‌ها هر ماهه در پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی هیئت اجرا شود.

وی در ادامه به طرح سامانه نظارت اینترنتی اشاره کرد و افزود: با حضور نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی در اصفهان پس از آشنایی کامل با قابلیت‌ها و امکانات این سامانه اقدامات اولیه جهت سراسری شدن این طرح توسط ستاد نظارت کل برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول