اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اردبیل در توسعه رشته‌های ورزشی زمستانی چهره‌ای شاخص دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن مناطق کوهستانی طبیعی و مرتفع از قابلیت خوبی برای برگزاری مسابقات ورزش‌های زمستانی به ویژه اسکی برخوردار است.

اردبیل در توسعه رشته‌های ورزشی زمستانی چهره‌ای شاخص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در بازدید از طرح توسعه پیست اسکی آلوارس در سرعین اظهار داشت: این پیست باید با تمام ظرفیت و توان خود در فصول مختلف به ویژه زمستان فعالیت کند تا بخش راکد و غیرفعال گردشگری و توریست‌پذیری استان اردبیل در فصل زمستان احیا شده و شاهد برگزاری جشنواره‌های متعدد زمستانی باشیم.

وی تصریح کرد: ‌در سفر اخیر رئیس فدراسیون اسکی در قالب همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال توافقات خوبی برای توسعه پیست اسکی آلوارس با تلاش و همت سرمایه‌گذاران انجام شد تا بتوانیم با برطرف کردن برخی از ضعف‌ها و نواقص، زمستان امسال شاهد برگزاری جشنواره‌های زمستانی در این منطقه باشیم.

پازاج خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین با بازدیدی که از منطقه زیبای اندبیل و ازناو داشتیم، مقرر شد پیست اسکی اندبیل نیز به عنوان طبیعی‌ترین و زیباترین پیست اسکی شمال‌غرب کشور تجهیز شده و نسبت به راه‌اندازی آن به کمک بخش خصوصی اقدامات لازم انجام شود.

این مسئول توسعه ورزش اسکی در استان و جذب و آموزش جوانان به این رشته را از اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد.

وی بیان کرد: هر چند در برخی از فصول سال به دلیل شرایط آب و هوایی استان استفاده از پیست آلوارس به دشواری انجام می‌شود اما با اصلاح محور دسترسی و راه‌های مواصلاتی می‌توان در فصول مختلف از این پیست استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی ورزش استان به سمت استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های تخصصی و تقویت ورزش‌های بومی محلی است، انتظار می‌رود در گسترش فضاهای سالم تفریحی و ورزشی مردم نیز به ویژه در فصل زمستان اقدامات لازم صورت بگیرد.

پازاج از مدیرعامل شرکت ورزش‌های زمستانی آلوارس خواست ساختمان موجود این شرکت را به مدت یک سال برای استفاده ورزشکاران و علاقمندان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان و هیئت اسکی استان قرار دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول