اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر امسال

ورزشگاه حافظیه آماده میزبانی مسابقات می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با اتمام مراحل عمرانی ورزشگاه حافظیه تا پایان آذرماه سال جاری آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و سایر میزبانی‌ها می‌شود.

ورزشگاه حافظیه آماده میزبانی مسابقات می‌شود

حمیدرضا نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مجموعه ورزشی حافظیه به عنوان بزرگ‌ترین ورزشگاه استان فارس میزبانی مسابقات متعدد لیگ‌های برتر و دسته یک را بر عهده دارد و در طول سال فشار مضاعفی به چمن آن وارد می‌شود.‌

وی افزود: با توجه به سنتی‌بودن چمن ورزشگاه و گذشت سال‌های دراز از افتتاح آن، ورزشگاه دچار شرایط نامطلوب و موجب شکایت مربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال شده بود.

این مسئول اضافه کرد: از این رو در تیرماه سال جاری با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان فارس و حمایت‌های استاندار فارس تصمیم به مرمت زمین چمن و بازسازی این مجموعه گرفته شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: زمین چمن جدید کشت شده این مجموعه از بهترین نوع چمن ورزشگاه‌های کشور است و با سیستم‌های پیشرفته زهکشی در زمستان نیز آمادگی انجام مسابقات را دارد.

نیشابوری خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فارس برای بازسازی ورزشگاه حافظیه یک‌میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است و برای تجهیز نور ورزشگاه و رختکن بازیکنان و جایگاه‌های ویژه دو میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی گمانه‌زنی‌ها درباره تاخیر و به موقع آماده‌نشدن مجموعه حافظیه را رد کرد و گفت: به طور حتم تا پایان آذرماه امسال چمن کاشته شده آمادگی برگزاری مسابقات را دارد با این حال بهتر است برای افزایش ضریب اطمینان چمن و کیفیت آن در ابتدا فشار بسیار به آن وارد نشود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: ورزشگاه حافظیه با توجه به هزینه‌های صورت‌گرفته باید فقط به یک ورزشگاه مسابقاتی بزرگ تبدیل شود و تیم‌های مختلف برای تمرینات به زمین دیگری مراجعه کنند.

نیشابوری گفت: ورزشگاه حافظیه با رفع نواقص و ایرادات، استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را کسب کرده است و می‌تواند از این پس میزبانی بازی‌های بزرگ ملی را بر عهده گیرد.

وی در پایان گفت: فارس یک استان بزرگ و قهرمان‌پرور به حساب می‌آید و بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور معرفی کرده و نیازمند یک ورزشگاه استاندارد و مدرن در شأن اهالی فوتبال این استان است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول