اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جوانرود خواستار شد

ترویج ازدواج آسان همراه با معنویت

خبرگزاری فارس: امام جمعه جوانرود گفت: خانواده‌ها در امر ازدواج سهولت بیشتری به خرج داده و بیش از هر زمان دیگر به تقویت بنیان محکم خانواده کمک کنند.

ترویج ازدواج آسان همراه با معنویت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا‌احمد فخری در مراسم جشن ازدواج 30 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان جوانرود اظهار کرد: حذف آیین‌ها و برنامه غلط و پرهزینه در امر ازدواج و جایگزین کردن روش‌های ساده با بهره‌گیری از فرهنگ نبوی و الهام از ائمه اطهار می‌تواند زندگی سالم و سعادتمند جوانان ما را رقم بزند.

فخری با تاکید بر پایین آوردن سطح توقع خانواده‌ها و حذف مراسم پرهزینه و جایگزین، خواستار ترویج ازدواج آسان همراه با معنویت شد.

امام جمعه جوانرود از تمام خانواده‌ها خواست در امر ازدواج سهولت بیشتری به خرج داده و بیش از هر زمان دیگر به تقویت بنیان محکم خانواده کمک کنند.

غلامرضا نصوری نیز گفت: ازدواج ساده و آسان از شعارهای کمیته امداد در تامین جهیزیه و برگزاری مراسم و تداوم زندگی زوج‌های جوان است، چراکه هرگونه تجمل‌گرایی زمینه سختی و دشواری ازدواج را فراهم می‌آورد.

نصوری افزود: کمیته امداد برای تأمین جهیزیه این زوج‌های جوان بیش از دو میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه کرده است.

مسئول کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان جوانرود اظهار کرد: امسال کمیته امداد امام‌خمینی (ه) علاوه بر این 30 زوج جوان، برای تامین جهیزیه 195 نوعروس زیرپوشش یک میلیارد و 950 میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول