اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رفیعی:

همجنس‌گرایی در قرن 21 نشانه توحش جدید است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شده و ثبت رسمی می‌شود گفت: همجنس‌گرایی در قرن 21 نشانه توحش جدید است.

همجنس‌گرایی در قرن 21 نشانه توحش جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه گذشته در شام ولادت دهمین پیشوای شیعیان و در جمع زائران کریمه اهل بیت (ع) با اشاره به حدیثی از امام‌ هادی (ع) مبنی بر اینکه دنیا همچون بازاری است که برخی افراد سود و بعضی دیگر ضرر می‌کنند اظهار کرد: قطعا در 100 سال آینده من و شما از دنیا رفته‌ایم پس چه خوب است که از فرصت باقی مانده عمر خود استفاده و بهره کافی را ببریم و گناه نکنیم.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با تاکید بر اینکه سوگند خداوند در قرآن برای این نیست که ما سخن وحی را باور کنیم اضافه کرد: کسی قسم می‌خورد که افراد به صحبت‌های وی تردید دارند، اما خداوند صادق الوعد است و قسم‌های ذات اقدس الهی برای تاکید و توجه بیشتر است.     

رفیعی با اشاره به اینکه عده‌ای از یهودیان در زمان نبی مکرم اسلام به جبرئیل و قرآن توهین کردند، اظهار کرد: در این زمان آیه 15 سوره تکویر نازل شد و خداوند در این آیه از جبرئیل، قرآن و پیامبراکرم (ص) با سه سوگند دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه خداوند برای اینکه از شخصیت جبرئیل دفاع کند شش ویژگی برتر وی را یادآوری کرده است تصریح کرد: کرامت، فرستاده خدا بودن، قدرتمند بودن، نزدیک به خداوند بودن، مطیع و امین بودن از ویژگی‌هایی است که خداوند برای دفاع از جبرئیل بیان کرده است.  

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با اشاره به رواج همجنس‌گرایی در کشورهای اروپایی و آمریکا اظهار کرد: رؤسای جمهور و مسئولان بسیاری از کشورها به فرستاده‌های نظام جمهوری اسلامی می‌گویند که چرا شما در کشور خود همجنس‌گرایی را مجاز نمی‌دانید.

رفیعی با اشاره به سخنان یکی از اعضای کلیسای کشورهای اروپایی که گفته بود حیوانات همجنس‌گرایی نمی‌کنند و این حرکت ناپسند در شأن انسان نیست خاطر نشان کرد: این عضو کلیسا به دلیل این سخنان از کلیسا اخراج شد.   

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در کشور آذربایجان که شیعیان بسیاری دارد همجنس‌گرایان مرد و زن رژه و راهپیمایی برگزار می‌کنند، اظهار کرد: در قرن بیستم که فهم و درک به اصطلاح وجود دارد متاسفانه همجنس‌بازی که در زمان حضرت لوط انجام می‌شد در حال رشد است.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شده و ثبت رسمی می‌شود تصریح کرد: همجنس‌گرایی در قرن 21 نشانه توحش جدید است.

رفیعی اضافه کرد: رشد بسیاری از بیماری‌ها به دلیل بی‌بند و باری‌های جنسی است که از جمله می‌توان به ایدز اشاره کرد که موج جدید آن نیز در راه است.

وی با اشاره به اینکه بعد از 14 قرن افرادی کتاب می‌نویسند یا فیلم موهن علیه نبی مکرم اسلام درست می‌کنند، اظهار کرد: توهین به پیامبر اکرم (ص) توهین به خدا است.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) برای خداوند بسیار عزیز است، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم ابتدا نام خود و سپس نام نبی مکرم اسلام را آورده است.

وی اضافه کرد: خداوند در آیات قرآن کریم فرموده است با شدت با کسی که به رسولش توهین کند برخورد خواهد کرد.

رفیعی در بخش پایانی سخنان خود به یکی از رذیلت‌های اخلاقی جامعه اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد وقتی می‌خواهند یکی را بکوبند، خوبی‌های وی را نادیده می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه حب و بغض‌ها باید کنترل شده باشد تصریح کرد: متأسفانه در برخی خانواده‌ها، زن و شوهر چند سال با یکدیگر در زیر یک سقف به خوبی زندگی می‌کنند، اما پس از اختلاف کوچکی دشمن یکدیگر می‌شوند که چنین مسئله‌ای به هیچ وجه شایسته نیست.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول