اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‎کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

تخفیف 30 درصدی هتل‎های چهارمحال و بختیاری به زوج‌های جوان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: مزدوجین دهه ازدواج در این استان از 30 درصد تخفیف خدمات هتل‎ها و مهمانسراهای استان برخوردار خواهند شد.

تخفیف 30 درصدی هتل‎های چهارمحال و بختیاری به زوج‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، مسلم اسدالهی مدیر روابط عمومی این اداره‌کل با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره‌کل به منظور تشویق و ترغیب حوانان در این استان به ازدواج و حمایت مادی و معنوی از آنان طرح‌ها و برنامه‌هایی را در این راستا در دستور کار خود قرار داده است.

وی از بازدید رایگان مزدوجین جوان سال 91 از اماکن تاریخی و موزه‎های این استان خبر داد و افزود: مزدوجین دهه ازدواج در این استان از 30 درصد تخفیف خدمات هتل‎ها و مهمانسراهای استان برخوردار خواهند شد.

اسدالهی اجرای طرح استان‎گردی ویژه مزدوجین سال 91 در این استان را از دیگر این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هدف ایحاد بسترهای لازم برای اشتغال زوج‎های جوان، دوره‎های آموزشی صنایع دستی برای مزدوجین در دهه ازدواج به صورت رایگان در این اداره‌کل برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، همچنین گفت: پنج درصد از سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی این اداره‎کل به مزدوجین دهه ازدواج این استان اختصاص یافته که می‎تواند در ایجاد اشتغال پایدار برای آنان موثر واقع شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول