اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند خواستار شد

روز «نفرت از آمریکا» در تقویم رسمی گنجانده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با تأکید بر ضرورت گنجاندن روز «نفرت از آمریکا» در تقویم رسمی کشور، به چهار دلیل پیروزی ایران برابر آمریکا اشاره کرد.

روز «نفرت از آمریکا» در تقویم رسمی گنجانده شود

حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: چهار دلیل اصلی پیروزی ایران برابر آمریکا در بیانات گوهربار اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش‏‌آموزان قابل استحصال است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند که آمریکا در میدان مبارزه با ایران نه تنها به توفیقی دست نیافته بلکه موجبات پیروزی این امت اسلامی را نیز فراهم ساخته است.

علاءالدینی اضافه کرد: نمونه بارز و دلیل نخست مورد تأکید مقام عظمای ولایت در خصوص شکست آمریکا مقابل مردم ایران، پیروزی‏های منطقه‌‏ای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دماوند افزود: در سایه این پیروزی‏های نشأت گرفته از مقاومت اسلامی مردم ایران، نفرت از آمریکا روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: تنزل نفوذ سردمداران آمریکایی در داخل این کشور و همچنین سایر نقاط جهان دیگر دلیل تحقق پیروزی‏هاست.

علاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر، آمریکا به عنوان مقروض‏ترین کشور جهان مطرح بوده و لشکرکشی‏های ارتش آمریکا به نقاط مختلف هیچ ثمری در پی نداشته است.

امام جمعه دماوند افزود: در فضای داخلی ایالات متحده نیز بایکوت خبری مردم برای دوری جامعه آمریکا از اقداماتشان به شکست انجامید و قیام 99 درصد علیه یک درصد به راه افتاد.

وی ادامه داد: سومین عامل مطروحه از سوی رهبر معظم انقلاب، آشکاری پوچی شعارهای دروغین آمریکا برای مردم جهان است.

علاءالدینی اضافه کرد: بیان شعارهای ضد تروریستی و در عین حال حمایت از تحرکات تروریستی منافقان، طرح موضوع حقوق بشر و در همان حال پشتیبانی از جنایات رژیم اشغالگر قدس، وجود شمار کثیری از زندانیان در زندان‏های آمریکا نسبت به جمعیت این کشور و ... نمونه‌‏هایی از شعارهای کذب آمریکاست.

امام جمعه دماوند افزود: دلیل چهارم، تسلیم محض دولت‏مردان هر دو حزب دموکرات و جمهوری‏خواه مقابل رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول