اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

سازش با آمریکا سبب از سرگیری سلطه استکبار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بجنورد گفت: مذاکره و سازش با آمریکای جهان‌خوار سبب از سرگیری سلطه استکبار بر کشورمان می‌شود.

سازش با آمریکا سبب از سرگیری سلطه استکبار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی‌جاجرمی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به برخی اظهارنظرها در ارتباط با مذاکره با آمریکا اظهار کرد: این اظهارنظرها در شرایط فعلی به معنای اطاعت از جهان‌خواران و اعطای مجوز از سرگیری سلطه مستکبران بر ایران اسلامی است.

وی با تاکید اینکه هدف آمریکا از مذاکره و ارتباط با ایران تداوم سلطه بر این کشور است، افزود: ایران در حال حاضر به عنوان الگوی استکبارستیزی مطرح است و این ملت هیچ گاه زیر سلطه بیگانگان و مستکبران نخواهند رفت.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: ارزش مسئله امامت در نظام اسلامی به اندازه‌ای است که اگر رسول خدا(ص) در غدیر خم آن را تعیین و تشریح نمی‌کرد، رسالت وی کامل نمی‌شد.

وی تصریح کرد: در حالی که مشکلات و نواقص موجود، بسیاری از مردم را نگران کرده است، اگر مسئولان و اقشار مختلف جامعه همگام با یکدیگر در مسیر ولایت قدم بردارند، یقیناً نظام اسلامی از این برهه از تاریخ نیز با موفقیت عبور می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی همچنین با اشاره به 13 آبان روز دانش آموز گفت: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی نام‌گذاری شده و فرصتی برای اعلام بیزاری مسلمان از مستکبران عالم است.

وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی این روز باید پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: وظیفه مردم این استان پس از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی، دو چندان شده و از این پس لازم است خراسان‌شمالی در صحنه‌های حضور مردمی به عنوان الگوی دیگر استان‌ها مطرح شود.

امام جمعه موقت بجنورد پیام 13 آبان را استکبارستیزی و عدم صلح و سازش با جنایتکاران دانست و گفت: بازگشت صلح به جهان تنها در گرو نابودی ظالمان و از بین رفتن مستکبران زورگوی عالم است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است، افزود: امام خمینی (ره) از این حادثه به عنوان انقلابی بزرگ‌تر از پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرده‌اند چون در جریان این رویداد، چهره اصلی استکبار جهانی برای همه آشکار شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی تصریح کرد: امروز باید در برابر خواسته مستکبران و دشمنان تسلیم نشده و جوانان و قشر آینده‌ساز کشور هم باید شهدای دانش‌آموز را همواره الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول