اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری راهپیمایی 13 آبان

شعار مرگ بر آمریکا در شیراز طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم شیراز در راهپیمایی 13 آبان به صورت گسترده حضور یافتند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

شعار مرگ بر آمریکا در شیراز طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه و عصر امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، صورت گرفت، جمع کثیری از دانش‌آموزان مدارس مختلف با لباس بسیجی و کاوران‌هایی با تصاویر و شعارهای انقلاب در میان مردم حضور داشتند.

در راهپیمایی امسال همچنین بیانیه راهپیمایان قرائت شد که در آن آمده است: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان در سالروز اعلان امام امت و ولایت علی ابن‌ابیطالب با نایب امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تجید بیعت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان در سالروز مبارزه با استکبار جهانی برای نفی طاغوت زمان امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بر اساس رهنمودهای رهبری، حرکت جهادی خود را در ابعاد مختلف به ویژه مبارزه با تهاجم فرهنگی گسترش می‌دهیم.

در بیانیه دانش‌آموزان و فرهنگیان شیراز همچنین تصریح شده است: در هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت اسوه دانش‌آموزان شهید محمد حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید فرهنگی تجید پیمان کرده و اعلام می‌کنیم راه شما را در سنگر بسیج ادامه می‌دهیم.

شهردار شیراز نیز با حضور در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، گفت: این روز به نماد بیداری اسلامی و صحنه حمایت از جنبش آزادیخواهانه در تمام جهان تبدیل شده است.

علیرضا پاک فطرت افزود: 3 آبان به دلهای مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس را در آنها زنده کرد و درسهایی بزرگ از شهادت و رشادت و پایمردی به آنان آموخت.

وی تصریح کرد: 13 آبان امسال جشن بیداری اسلامی بود زیرا به تمام مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: حماسه 13 آبان ثابت کرد تمام قدرت های به اصطلاح بزرگ، از درون پوچ و پوشالی هستند و برای قرارگرفتن بر اوج قله و عزت در جهان باید منویات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول