اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

غارتگری‌ها زیر سایه آمریکا انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت گفت: امام راحل ریشه هر فتنه‌ای را آمریکا می‌دانست چراکه همه غارتگری‌ها از سوی استکبار جهانی زیر سایه آمریکا انجام می‌شود.

غارتگری‌ها زیر سایه آمریکا انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت با بیان اینکه پندار دروغ با اشتباه تفاوت دارد اظهار داشت: ما در اصطلاحات خود به چیزی اشتباه می‌گوییم که واقعیت را ندانسته و اشتباه می‌کنیم. در حالی که دروغ با این تفاوت دارد چرا که انسان از روی دروغ ادعا کرده و بر آن اصرار ورزیده و حتی بعضاً خودش نیز دروغ خود را باور می‌کند.

امام جمعه پاکدشت افزود: شاهدیم که برخی ادعای سیاست، فناوری، هنر کیاست اعتبار در دینداری از روی دروغ می‌کنند منتهی آرام آرام مردم این دروغ‌ها را باور کرده و حتی بعضاً خودش هم باور می‌کنند که آدم خوبی هستند؛ یهودی‌ها چنین افرادی بودند.

وی خاطرنشان کرد: یهودی‌ها با تمام بدجنسی و نفاق خودشان را به مردم غالب می‌کردند و مردم نیز سوژه عملیات نفاق‌آمیز آنها قرار می‌گرفتند و در پایان نیز خیال می‌کردند که آدم‌های خوبی هستند.

حجت‌الاسلام لزومی تصریح کرد: خداوند نیز در قرآن گفته است که مردم در زندگی اجتماعی و سیاسی خود حواسشان نسبت به دکورسازهای سیاسی و دروغ‌پردازان سیاسی باشد. چرا که آنها خود را افرادی معتقد می‌دانند در حالی که وجود آنها برای شما از هر انگلی مضرتر است و همچنین جریان‌هایی که رفته‌رفته شکل کرده و در زندگی ظهور پیدا می‌کنند نیز همین گونه است. همانند جریان تحجری که امروز در کشور و در جامعه ما قد علم کرده است.

امام جمعه پاکدشت به شخصیت والای مولا علی (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی (ع) به‌ عنوان یکی از والاترین شخصیت‌های اسلامی و خلیفه چهارم مسلمانان جهان همواره الگویی عملی برای همه در راستای رسیدن به قله‌های عظیم عزت و شرف بوده و باید همواره سیره و شخصیت والای این امام همام در زندگی تک تک مسلمانان نمودی عملی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: پیام ملت ایران در روز 13 آبان به دشمنان و استکبار جهانی به رهبری آمریکا این است که بر طبل باطل خود نکوبید و آنچه را که حق است بپذیرید تا دنیا شاهد صلح و آرامش باشد.

حجت‌الاسلام لزومی بیان کرد: 13 آبان به‌ عنوان روز تبعید امام به ترکیه در سال 1343، روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه پاکدشت افزود: امام ریشه هر فتنه‌ای را آمریکا دانسته چراکه همه غارتگری‌ها از سوی استکبار جهانی زیر سایه آمریکا انجام می‌شود.

وی بیان داشت: حضور امروز دانش‌آموزان در راهپیمایی تجدید پیمان مجدد با امام راحل و دانش‌آموزانی است که در سال 58 بزرگ‌ترین ضربات را به دشمن وارد کردند.

حجت‌الاسلام لزومی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ نامید و این فرموده امام (ره) سبب تحقیر آمریکا توسط کشورهای مختلف شده و کشورهای اسلامی و غیراسلامی با استناد به این سخن رهبر بر سر آمریکا فرود آمدند.

امام جمعه پاکدشت در پایان اذعان داشت: زمزمه مذاکره با آمریکا که توسط بعضی از افراد ناآگاه شنیده می‌شود این مفهوم را تداعی کرده که پایان تمام راه‌ها به آمریکا ختم می‌شود که این امر خیانت به از خودگذشتگی و ایثار جوانان ما در دوران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول