اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اقامه نماز جمعه

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان شهرکرد طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردم شهرکرد امروز بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به مناسبت یوم‌الله 13 آبان با برگزاری تظاهراتی نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان شهرکرد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم شهرکرد امروز بعد از اقامه نماز جمعه در تظاهرات یوم‌الله 13 آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی با سر دادن شعار نشان دادند.

مردم شهرکرد با سر دادن شعارهایی همچون « الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خود را از محل مصلای امام خمینی(ره) این شهر آغاز کردند.

این نمازگزاران با سر دادن شعارهای «مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»‌ بر ضرورت مقابله با دشمنان اسلام و ولایت تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان شهرکردی در ادامه مسیر با شعارهای «ام‌الفساد قرن ما، آمریکا، آمریکا»، «شعار هر مسلمان، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر دانش‎آموز، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر دانشجو مرگ بر آمریکا» و «مظهر هر فساد است، آمریکا، آمریکا» تنفر و انزجار خود را نسبت به آمریکا و استکبار جهانی فریاد زدند.

این تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعار «بیداری ملت‌ها از نعمت اسلام است»، «اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از امام است» و «خامنه‌ای امام است، رهبر شیعیان است» ایران اسلامی را منشأ مردم جهان دانستند و بر ضرورت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جهان اسلام تاکید کردند.

مردم شهرکرد در ادامه با سر دادن شعارهایی چون « قسم به آسمان و عرش خدا، از ره انقلاب نگردیم جدا» بار دیگر پایداری خود را نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب به جهان نشان دادند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهای «سیزدهم آبان 58، نقشه دشمن نقش بر آب گشت» و «سیزدهم آبان پیام‎آور است، روز شکستن بت و بت‌گر است» ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان را گرامی داشتند.

در نهایت تظاهرات‌کنندگان با رسیدن به محل میدان بوعلی‎سینا با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است»، «ولایت فقیه دین ناب است، سرمایه عزت انقلاب است» و «ملت ما متحد و یک‌صداست، فریاد باید زد مرگ بر آمریکا» راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را به پایان رساندند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول