اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

تسخیر سفارت آمریکا تسخیر استثمار بود / اجازه عرض اندام به استکبار جهانی نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)، گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم کشور با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نماد استثمار است به استکبار جهانی یادآوری کردند که ایران ملتی هوشیار است و به استکبار جهانی اجازه عرض اندام نخواهد داد.

تسخیر سفارت آمریکا تسخیر استثمار بود / اجازه عرض اندام به استکبار جهانی نمی‌دهیم

رضا حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به یوم الله 13 آبان ماه اظهار کرد: 13 آبان ماه روزی بود که ملت ایران ماهیت پلید آمریکا و استکبار جهانی را به تمام جهانیان نشان داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تسخیر سفارت آمریکا در ایران تسخیر استثمار و استبداد بود، عنوان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم کشور با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نماد استثمار است به استکبار جهانی یادآوری کردند که ایران ملتی هوشیار و دانا است و به استکبار جهانی اجازه عرض اندام نخواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار به رهبری آمریکا جنایتکار است، تصریح کرد: روز 13 آبان برای تمام دانش‌آموزان باید الگوی مبارزه با استکبار و باطل باشد.

حافظی با اشاره به اینکه میان بیداری اسلامی و روز 13 آبان ارتباط مستقیمی وجود دارد اظهار کرد: 13 آبان ماه روزی بود که قدرت خدا از دست ملت ایران بیرون آمد و در این روز تجلی پیدا کرد تا آبروی استکبار جهانی را ببرد و به ملت‌های جهان ذات پلید و شوم آمریکا را معرفی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و ملت ایران است گفت: همه ساله راهپیمایی‌هایی در گرامیداشت این روز برپا شده است که هدف اصلی از این راهپیمایی‌ها اعلام تنفر ملت ایران از ظلم و ستم و استکبار جهانی به جهانیان است و اینکه به ملت‌های جهان بگوییم تا آخرین قطره خون خود، در برابر ظلم و ستم ایستادگی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به حضور پررنگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اظهار کرد: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از نظام نقش کلیدی ایفا کرده‌اند.

حافظی با تاکید بر اینکه حضور پرصلابت ملت ایران در آزمون‌های مختلف موجب پیروزی‌های انقلاب شده است تصریح کرد: حضور پررنگ مردم برای تداوم و حفظ انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول