اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم کاشان در راهپیمایی 13 آبان

فریاد «مرگ بر آمریکا» در کویر پیچید

خبرگزاری فارس: مردم کاشان با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان و سر دادن فریادهای «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را توطئه‌های شیطان بزرگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در کویر پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان دارالمؤمنین کاشان همراه با سایر اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این شهرستان پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه برگزار شد.

حضور اقشار مختلف کاشانی‌ها اعم از مسئول، بسیجی، بازاری، دانش‌آموز و دانشجو، روحانی، مقامات نظامی و انتظامی، فرهنگی و اساتید دانشگاه نشان در این راهپیمایی استکبارستیزانه نشان از نفرت یکپارچه دیار مؤمنان از موجودیت شیطان بزرگ و سایر ستمگران عالم است. 

مردم کاشان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی، جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف دنیا به خصوص علیه مسلمانان را به شدت محکوم کردند. 

در این راهپیمایی جمعیت خروشان مردم کاشان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «اسرائیل ننگت باد آمریکا شرمت باد» و «دانشجوی آزاده مسلمان، تسخیر کرده پایگاه شیطان» با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول