اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم و دانش‌آموزان مشهدی یکصدا فریاد زدند

مبارزه با آمریکا به نابودی آن ختم می‌شود

خبرگزاری فارس: مردم و دانش‌آموزان مشهدی امروز پس از نماز جمعه در راهپیمایی 13 آبان یکصدا فریاد زدند که نبرد ما با آمریکا به نابودی این رژیم غاصب ختم می‌شود.

مبارزه با آمریکا به نابودی آن ختم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ظهر امروز پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه مشهد مردم ولایتمدار و شهیدپرور مشهد بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان حماسه‌ای با شکوه‌تر از گذشته رقم زدند.

امروز همزمان با سراسر کشور دانشجوان و دانش‌آموزان به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی گردهم آمده و با شعارهایی همچون امت حزب‌الله اماده نبرد است، امروز امت به خروش آمده خون محمدی به چوش آمده، مرگ بر آمریکا و شعارهایی همچون خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست بیعت مجدد خود را با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده و همچنین اوج نفرت خود را نیز نسبت به رژیم غاصب و مستکبر آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.

پس از نماز جمعه نمازگزاران و دانش‌آموزان و دانشجویان با خروج از درب باب‌الجواد حرم رضوی مسیر خیابان اندرزگو به سمت چهارراه‌شهید اندرزگو و چهارراه شهید مدرس راهپیمایی خود را انجام داده و حماسه‌ای دیگر آفریدند و در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی بزرگ 13 آبان قرائت شد.

همچنین یکی از نکات قابل توجه این مراسم عکسبرداری زائران خارجی بویژه زائران کشور اسلامی از این راهپیمایی بزرگ و مردمی بود به گونه‌ای که برخی از این افراد به جمع راهپیمایی‌کنندگان پیوستند و اوج نفرت خود را نسبت به رژیم‌های استکباری در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

 شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه امروز همچنین با حمل پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی قتل عام مسلمانان میانمار و جنایت دوباره استکبار را محکوم کردند و همچنین یکصدا همگان فریاد زدند که نبرد ما با آمریکا به نابودی این رژیم سلطه‌گر ختم شده و قطعا دیگر خواب برگشتن آمریکا و همپیمانانش به ایران تعبیر نمی‌شود.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول