اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

ملت ایران اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهد داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: ملت انقلابی ایران اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهد داد.

ملت ایران اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج ضمن تبریک عید غدیر به مسلمانان جهان اظهار داشت: عید سعید غدیر خم مهم‌ترین مناسبت برای عالم اسلام است.

امام جمعه خورموج افزود: عالم اسلام اگر دنبال هدایت، انتظام، تشکیل امت و ملت واحده، وحدت و انسجام است باید زیر چتر ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) تجمع کنند تا عزت و عظمت و افتخار دنیا و آخرت نصیب حال آنها شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین جشن برای شیعه این ایام است یادآور شد: عید سعید غدیر خم برترین اعیاد اسلامی است چون تکلیف حاکمیت بر سر مسلمین بعد از پیغمبر در عید غدیر مشخص شد.

مصلح گفت: عید سعید غدیر روز اکمال، اتمام دین و روز ابلاغ رسالت است که اگر این کار انجام نشده بود مثل این بود که پیغمبر رسالتی انجام نداده بود.

وی یادآور شد: امشب شاهد جشن بزرگ غدیر در مسجد الغدیر شهر خورموج خواهیم بود و صبح فردا نیز بازسازی واقع غدیر توسط بسیجیان شهرستان به نمایش در می‌آید.

مصلح گفت: کار بزرگی با ابتکار فرماندار شهرستان دشتی برای پاکسازی خیابان‌های شهر صورت گرفته است که امید می‌رود شاهد تغییر وضعیت فعلی شهر باشیم، این کار انجام شدنی نیست مگر اینکه فرهنگ شهرنشینی در ما تقویت شود.

مصلح به 13 آبان اشاره کرد و گفت: سیزده آبان با سه مناسبت مهم ضد استعماری و ضد استکباری است و این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

امام جمعه خورموج خاطر نشان کرد: 13آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343 به کشور ترکیه، شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان در سال 1357 در جلوی دانشگاه تهران به دست مزدوران ستم‌شاهی و تسخیر لانه فساد و لانه جاسوسی آمریکا در سال 1357 توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است.

مصلح ضمن انتقاد شدید از کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند به بیانات حضرت امام خامنه‌ای در ارتباط با اتحاد سران سه قوه اشاره کرد و گفت: باید تمام کارهایی که در شهرستان و استان انجام می‌شود سمت و سوی آن برای حفظ انسجام، وحدت، همدلی و یگانگی میان عموم مردم باشد.

وی به تحریم‌ها توسط استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بعضی از زالو صفتان در کشور خودمان در زمینه کالاهای اساسی مردم از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و احتکار و خیانت می‌کنند.

مصلح گفت: کسانی هستند که خیلی نامعقول قیمت اجناس را بالا می‌برند که امید می‌رود قوه قضائیه در این زمینه با جدیت پیگیری کند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان در برخورد با مفسدان اقتصادی، گران‌فروشان و محتکران مسامحه می‌کنند که ما درخواست می‌کنیم قوه قضائیه، مقننه و قوه مجریه و نیروهای انتظامی و امنیتی قاطعانه با عوامل فساد اقتصادی برخورد کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول