اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

آمریکا بداند ملت ایران اهل تسلیم نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: آمریکا بدانند ملت ایران اهل تسلیم نیست و اگر روزی تعدادی از دانش‌آموزان در برابر سیاست‌های تجاوزگرانه آمریکا ایستاده‌اند و به شهادت رسیده‌اند امروز میلیونها دانش‌آموز ایستادگی می‌کنند.

آمریکا بداند ملت ایران اهل تسلیم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران ضمن تبریک عید غدیر گفت: امروز تمام کشورها و ملت‌ها آگاه شده‌اند به طوری که در بسیاری از کشورها بیداری اسلامی رخ داده و ملت‌ها فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران جنایات 60 ساله آمریکا را هیچ وقت فراموش نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر جنایات آمریکا را به شمار دربیاوریم فهرست طولانی از این جنایات تنظیم می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: از جمله برخی از این جنایات می‌توان به حمایت از رژیم پهلوی، سرنگون کردن هواپیمای ایرانی، حمایت از صدام و... اشاره کرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه یادآور شد: آمریکا 60 سال علیه ملت ایران جنایت کرده و ایران اسلامی این همه سال را مقابله کرده است.

وی خطاب به آمریکا گفت: امروز باید بدانید که هر چند جنایت کنید و تحریم داشته باشید تا زمانی که خوی استکباری را از دست ندهید ملت ایران همواره ایستادگی می‌کنند.

میرعمادی افزود: آمریکا بداند ملت ایران اهل تسلیم نیست و امروز میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ‌اگر یک روز تعدادی دانشجو به شهادت رسیده‌اند امروز صدها دانشجو فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و ملت ایران با آگاهی و بصیرت بیشتر و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل تمام تحریم‌ها ایستاده و مقاومت می‌کنند و هرگز تسلیم نمی‌شوند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: آمریکا اگر واقعا به دنبال مذاکره است باید از نیت‌های پلید خود دست بردارد و دارایی‌ها را آزاد کند و آن وقت است که مذاکره به نتیجه می‌رسد.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: این که امروز هیچ مذاکره‌ای به نتیجه نمی‌رسد به خاطر خوی استکباری آمریکاست.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: در 13 آبان سه حادثه مهم اتفاق افتاده که نقطه مشترک آنها مبارزه با استکبار جهانی بوده است.

وی افزود: تبعید امام به ترکیه در سال 1343، قتل عام دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان سال 1388 توسط دانشجویان پیرو خط امام سه رویداد مهمی بودند که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطر نشان کرد: خدا را شاکر هستیم که با گذشت 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی امروز شاهد هستیم که 13 آبان نه فقط روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است بلکه نماد مبازه بین‌المللی با استکبار جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نه تنها ملت ایران امروز شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند بلکه همه دنیا شعارشان مرگ بر آمریکاست.

وی اظهار داشت: آمریکا به دنبال ترویج منافع ظالمانه خود در جهان است

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم خرم‌آباد به ویژه دانشجویان پس از اقامه نماز جمعه مسیر مصلای الغدیر خرم‌آباد، خیابان انقلاب تا بیمارستان شهدای عشایر این شهرستان را با فریادهای «مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیسم»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و... طی کردند.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول