اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن زنجان خبر داد

پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر چورزق

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه مسکن مهر شهر چورزق از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر چورزق

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حیدری شامگاه امروز  در بازدید استاندار زنجان از مسکن مهر شهر چورزق اظهار کرد: مسکن 60 واحدی شهر چورزق از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 7 واحد مسکن مهر در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این تعداد یک هزار و 78 واحد مربوط به شهرستان طارم است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از احداث 138 واحد مسکن مهر گروهی در شهر آببر خبر داد و افزود: 60 واحد نیز در شهر چورزق در حال احداث است.

وی با بیان اینکه 52 درصد واحدهای روستایی این شهرستان مقاوم‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: 48 درصد باقی‌مانده نیز مقاوم سازی می‌شود.

حیدری از افریش ارائه تسهیلات به مسکن مهر خبر داد و افزود: با افزایش این تسهیلات به 20 میلیون تومان مشکل بسیاری از افراد حل شده است.

وی از نام‌نویسی 200 نفر برای دریافت مسکن مهر در شهر چورزق خبر داد و افزود: به دلیل کمبود نقدینگی برخی افراد انصراف دادند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از احداث 880 واحد مسکن مهر خودمالکی در شهرستان طارم خبر داد و افزود: مشکل برای ارائه تسهیلات در شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول