اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

بازدید وزیر راه از سایت مسکن مهر رشت

خبرگزاری فارس: سایت مسکن مهر رشت مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

بازدید وزیر راه از سایت مسکن مهر رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی نیکزاد لحظاتی پیش از مسکن مهر رشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

سایت مسکن مهر رشت دارای بالغ بر 17 هزار واحد در قالب پروژه‌های 99 ساله و سه‌جانبه بوده و تمام امکانات آموزش عالی، فضای سبز، امکانات ورزشی، درمانی، جهانگردی و توریستی، امکانات تجاری، اداری، درمانی، پارک و فضای سبز، پمپ بنزین، تعمیرگاه و فضای فرهنگی در آن پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه بازدید نیکزاد از سایت مسکن مهر به خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد 53 هزار و 688 واحد مسکن مهر در برنامه پیش‌بینی شده و پروژه‌های مسکن مهر گیلان جزو تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر است.

حجت شعبان‌پور با بیان اینکه تاکنون 52 هزار و 404 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده است، افزود: از این تعداد، 14 هزار و 941 واحد در قالب اجاره 99 ساله، ‌هزار و 150 واحد اجاره پنج‌ساله، 12 هزار و 585 واحد پروژه‌های سه‌جانبه و 23 هزار و 716 واحد خودمالکین است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون اسکلت 41 هزار و 854 واحد مسکن گیلان انجام شده و سقف 39 هزار و 539 واحد مسکن مهر استان به پایان رسیده است.

به گفته این مسئول، نازک‌کاری 15 هزار و 797 واحد مسکن مهر گیلان انجام شده و انشعاب آب و فاضلاب و برق 12 هزار و 376 واحد مسکن مهر استان به پایان رسیده است.

به گزارش فارس، علی نیکزاد در سفر یک‌روزه خود به گیلان پروژه راه‌آهن قزوین رشت ‌ـ پل شاهرود‌، 11 کیلومتر باقی‌مانده آزاد راه رشت‌ ـ قزوین، بزرگراه امامزاده هاشم ‌ـ خمام ‌ـ آقاسید شریف، راه اصلی سراوان ـ سنگر‌ ـ سیاهکل و مسکن مهر رشت را مورد بازدید خود قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از مسکن مهر رشت با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نشست دارد که این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی پس از پایان نشست با نمایندگان گیلان قبل از ترک این استان از پروژه فرودگاه سردار جنگل رشت بازدید می‌کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول